Min "romantiske" samboer....eh...

Tyte

Glad i forumet
Kikket på til salgs-forumet i går. Det er en kjempe-fin brudekjole til salgs der, skjønner dere. Samboeren min kom inn fra beising av verandaen, og spurte i forbifarten hva jeg kikket på. Så jeg ba ham komme og se.....sa..."er ikke den kjolen fin?" Og han svarte: "Kjøp den! Og bestem en dato."

Milde makter så utrolig romantisk han er.....[&:][&:][&:] Får vel legge til at han har andre gode egenskaper, da.

Flere som har en slik "sjarmør"?

hehe kongefrieri [:D]

Hehe.. Syns han var litt skjønn jeg da [:D]

Her var det bare: Skal du bli med inn til gullsmeden og bestemme ring eller? [:D]

hi hi... måtte bare le litt... huff, ikke alltid de er like romantiske nei...
sambo glimter til av og til, men ikke ofte... sjelden de er som de man ser på tv for å si det sånn[&:]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Her var det bare: Skal du bli med inn til gullsmeden og bestemme ring eller? [:D]

Bra den også. Da vi forlovet oss, satte han over penger til kontoen min, jeg bestilte og hentet ringene.[:D]

Hehe, synes han var søt jeg[:D]
Så, har du bestemt datoen??[:D]

hahaa =)=)
syns det var litt søtt jeg =)=)

ORIGINAL: ~StRaToS~

Hehe, synes han var søt jeg[:D]
Så, har du bestemt datoen??[:D]

Neeeeei....kanskje jeg skal knyte bind for øynene og peke på kalenderen....[8|]

ORIGINAL: Skalken

min kjære er helt blottet for romantikk... i går var det ett år siden vi forlovet oss - og jeg minnet han på det dagen før (!). men det ble med en kommentar på kvelden - ja nå har vi vært forlovet i ett år..

litt av en markering... hadde ikke trodd det skulle bli noe mer heller da egentlig.

Ja, er de ikke herlige? Like før jul var det 5 år siden vi traff hverandre, så jeg pyntet bordet, handlet, lagde mat, tente stearinlys.... Tenkte at han kanskje tok et hint....men....nei. Etter vi hadde spist en liten stund, spurte han meg forsiktig om jeg var gravid igjen. Jenta vår var 2 mndr gammel, så hvordan.....[:D]

ORIGINAL: Tyte

min kjære er helt blottet for romantikk... i går var det ett år siden vi forlovet oss - og jeg minnet han på det dagen før (!). men det ble med en kommentar på kvelden - ja nå har vi vært forlovet i ett år..

litt av en markering... hadde ikke trodd det skulle bli noe mer heller da egentlig.

Ja, er de ikke herlige? Like før jul var det 5 år siden vi traff hverandre, så jeg pyntet bordet, handlet, lagde mat, tente stearinlys.... Tenkte at han kanskje tok et hint....men....nei. Etter vi hadde spist en liten stund, spurte han meg forsiktig om jeg var gravid igjen. Jenta vår var 2 mndr gammel, så hvordan.....[:D]

må jo bare le.. [:D]
fyller 30 (!) år i morgen, så forbereder meg på en ny skuffelse [:D] 

Bursdagen min i fjor glemte han. Man blir litt skuffet og såret, ja. Hadde sakket med faren min, fått noen hint om at det var bursdagen min, da ringte han hjem og gratulerte. Han jobbet ganske lenge den gangen, så jeg fikk en bukett roser han hadde kjøpt på Shell.
I år hadde han alarm på mobilen sin.[:D][:D][:D]

hihiih.. en som tok den første og beste sjansen[:D]

høres ut som d kunne ha vært min sambo[8D]

[:)]Ja,den var romantisk du... [:D] Men ,han vil jo gifte seg med deg - og det er jo det viktigste! Her var det ingen som fridde/ble fridd til... Han sa:"Skal vi gifte oss på 80års dagen til bestefar?" - svar."Ja ,hvorfor ikke - da skal det jo være fest alikevel[:D]"
Praktisk alikevel - gubben husker bryllupsdagen,det var hans bestefar[;)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Hehe samme her

ORIGINAL: Bens mamma

hihiih.. en som tok den første og beste sjansen[:D]

høres ut som d kunne ha vært min sambo[8D]

Han har to brødre....De ligger omtrent på samme romantiske planet.

Jeg syns det var søtt jeg [:D][:D]
....men det er kanskje fordi jeg er ingen stor romantiker selv og syns gutter som er altfor romantiske blir litt latterlige [&:][8D][:D]

ORIGINAL: snikende ullteppe

hehe synes den va litt søt då

det var noe lignenede hos meg og...
Jeg så på selskapskjoler på ebay og spurte han om han syntes de var fine.
Kan du ikke heller se på brudekjoler sa han....[8|][8D]

ORIGINAL: Oline

Synes det var en søt og personlig måte å "fri" på jeg[:)]

Jeg synes sånn klisjé-romantikk er helt grusomt.
Orker ikke sånn "ned på kne i en romantisk resturant med Barry White på anlegget og roseblader til langt oppunder ørene"-fireri. *grøss*

Ha ha. Nei, det er å gå litt for langt for meg også.

Back
Topp