Da var vi halvveis til mål ♡♥
♥Termin: 13.oktober ♡
♥Uke: 20+0
♥Igjen til termin:
♥Kjønn: En liten gutt!
♥Navn: Hemmelig fram til fødsel, men det blir en liten F <3
♥ Neste kontroll: 16.juni, 24ukers-kontroll!
♥Mangler av utstyr : Alt, utenom sprinkelseng, bilstol og noe tøy.
♥Innkjøp: En del tøy og sprinkelseng. Svigers har kjøpt vogn og bilstol til å ha hos dem.
♥Total vektøkning: 1,5 kg.
♥Aktivitet: Kjenner stadig litt pjusk og dult fra F, blir fint å kjenne skikkelig liv inni og utenpå.
♥Kynnere: Ja en del. Etter en lang slitsom dag, når jeg sover av og til og etter sex. Merkelige greier, ser ut som en fotball i magen xD
♥Matkick/ rare vaner: Ingen
♥Plager: Ingen egentlig. Blir litt fortere sliten, men ellers er jeg som vanlig, kanskje tilogmed litt bedre i formen enn før!
♥Humør: Like ustabilt som det alltid er. Er ofte værsjuk og kan bli grinete av nada! Lar det heldigvis ikke gå ut over noen
♥Strekkmerker: Nei. Men har noen på hoftene og lårene fra tenårene når jeg ble 10cm høyere og bredere over natta. Au!
♥Barnerom: Må få oss hus først, visning på tirsdag på et fint rekkehus med 3soverom og 2 altaner ♡♡
♥Oppegående: Frisk som en fisk!! Hodet virker ikke helt som før, men det får gå
♥Vann i kroppen/ hevelser: Ingen ting enda heldigvis.
♥Melk i brystene: Nei her også.
♥Sykehusbaggen: Litt tidlig enda, har jo uuuuuukesvis igjen
♥Høygravid: Nei.
♥Termin: 13.oktober ♡
♥Uke: 20+0
♥Igjen til termin:
♥Kjønn: En liten gutt!
♥Navn: Hemmelig fram til fødsel, men det blir en liten F <3
♥ Neste kontroll: 16.juni, 24ukers-kontroll!
♥Mangler av utstyr : Alt, utenom sprinkelseng, bilstol og noe tøy.
♥Innkjøp: En del tøy og sprinkelseng. Svigers har kjøpt vogn og bilstol til å ha hos dem.
♥Total vektøkning: 1,5 kg.
♥Aktivitet: Kjenner stadig litt pjusk og dult fra F, blir fint å kjenne skikkelig liv inni og utenpå.
♥Kynnere: Ja en del. Etter en lang slitsom dag, når jeg sover av og til og etter sex. Merkelige greier, ser ut som en fotball i magen xD
♥Matkick/ rare vaner: Ingen
♥Plager: Ingen egentlig. Blir litt fortere sliten, men ellers er jeg som vanlig, kanskje tilogmed litt bedre i formen enn før!
♥Humør: Like ustabilt som det alltid er. Er ofte værsjuk og kan bli grinete av nada! Lar det heldigvis ikke gå ut over noen
♥Strekkmerker: Nei. Men har noen på hoftene og lårene fra tenårene når jeg ble 10cm høyere og bredere over natta. Au!
♥Barnerom: Må få oss hus først, visning på tirsdag på et fint rekkehus med 3soverom og 2 altaner ♡♡
♥Oppegående: Frisk som en fisk!! Hodet virker ikke helt som før, men det får gå
♥Vann i kroppen/ hevelser: Ingen ting enda heldigvis.
♥Melk i brystene: Nei her også.
♥Sykehusbaggen: Litt tidlig enda, har jo uuuuuukesvis igjen
♥Høygravid: Nei.