Min rareste/flaueste juleminne

Kaoleena

Elsker forumet
Er det noen som har lyst til å dele rare/flaue juleopplevelser med oss andre [:D] Jeg kan godt begynne [;)]

En opplevelse jeg aldri kommer til å glemme, var et år vi feiret jul hos noen søskenbarn av meg og jeg skulle være nisse... Jeg var vel kanskje 13-14 år eller noe... (Alle de andre barna var yngre enn meg) Nå hadde det seg slik at søskenbarna mine kalte nissen for Peder-nissen... Og her i området har vi et uttrykk som går slik: Peder med lange teder (teder er dialekt for tær). Så jeg ble ikledd nissedrakt, maske og gule oppvaskhansker på beina... Så fikk jeg gavesekken og gikk inn til alle folka Alt gikk helt bra helt til jeg kom til en gave som helt tydelig var en banan, ingenting morsomt med det... Men da jeg høyt og tydelig leste det som stod på pakkelappen, lo alle de voksne så jeg trodde de skulle dette av stolene... På lappen stod det: Til Inger, Fra P.nissen.............

Jeg var glad jeg hadde maske på, for å si det sånn...

ORIGINAL: Skilpadde

Mon tro om Inger husker det enda...*lol*

Er ikke 100% sikker på om gaven faktisk var til Inger, men det var jo ikke det viktigste i historien akkurat... [8D] Kan godt være at jeg er den eneste som husker det, av barna i alle fall... De andre var så små at det ikke er sikkert at de forstod helt hva jeg egentlig satt og sa... [:D] Men jeg kommer hvert fall aldri til å glemme det... [:D]

ORIGINAL: LilleKulaOgFredrik

ikke for å være frekk, men jeg skjønnte ikke helt den der jeg[8|]

For å si det sånn, så leste jeg det akkurat slik det stod på lappen...... [8|] Du kan jo forsøke å lese det høyt for deg selv akkurat slik det står: Til Inger, Fra P.nissen... (Ikke les Peder-nissen... [;)])

Veldig Bra!
(Tok sin tid før jeg skjønte den selv....)

ORIGINAL: lumina

hahahahahha [:D]

ORIGINAL: LilleKulaOgFredrik

ORIGINAL: lumina

hahahahahha [:D]

ahh

der gikk det et lys opp for meg også [:D]

P.nissen
(uttales Pe.nisen)= penisen

Back
Topp