Min rare drøm

Smulen

Forumet er livet
Tidlig i dag morges drømte jeg noe artig. Preget av babyboomen her inne drømte jeg nemlig at jeg drev og testet. Først var den negativ, så positiv og så forsvant streken igjen. Jeg ble trist, men testet igjen og det samme skjedde. Tok meg en tur ut og traff mange folk og gikk og viste testene til "gud og hvermann" for å finne ut av dette. Gikk inn på en tippekiosk og kjøpte atter en test, tissa på den og tok den med meg. Så traff jeg tilfeldigvis ei helsesøster som kunne fortelle meg at jeg holdt testen i feil vinkel, tisset rant nemlig tilbake, derfor ble testen negativ. Når jeg da holdt den riktig igjen lyste den positivt til meg og jeg passet derfor veldig på at jeg bar den videre rundt i riktig vinkel mens jeg viste den til alle.

Der sluttet desverre drømmen, alarmen gikk og jeg måtte stå opp...

Tror det er første gang jeg "furter" men 75 personer har kikket innom tråden, og ikke en har lagt igjen så mye som et kommategn engang...[&o]

syns jeg ser synet!! (tenker på at en må holde den i akkurat rett vinkel)

håper dere lykkes snart!! [:D]

ORIGINAL: ~Elita~

håper det snart blir en sanndrøm [:)]
altså at testen blir positiv

Det håper jeg og, mensen kom i dag...

Takk skal du ha[:)]

Håper inderlig at du er sanndrømt Smulemor! [:D]
Må være tøft når "alle" tester positivt...

ORIGINAL: Camilla_81

syns jeg ser synet!! (tenker på at en må holde den i akkurat rett vinkel)

håper dere lykkes snart!! [:D]

Ja ikke sant? En helt spesiell vinkel... [:D]

Takk forresten[:)]

ORIGINAL: Helene...

Ja det er det akkurat nå. vurderer faktisk å trappe ned på BV, selv om jeg unner alle disse flotte nygravide gleden[:)]

Når smulen har drømmer må jeg inn og lese[:D][:D][:D]

hmm, artig drøm da... Men husk på neste gang og hold tissepinnen rett da[8D][:D]

Takk, dere er søte[:)]

Jeg syns jeg ser deg vandrende rundt med testen i hånda! [:D][:D][:D][:D] Det er på tippekiosker du får kjøpt de pålitelige testene, så godt du var innom der. [:D]

Krysser fingre, tær og alt som kan for deg. Føler med deg og GLEDER meg til det er din tur. [:)]

Hihi, nå lo jeg litt her..
Rart hva man drømmer...
Krysser fingrer for at du er sanndrømmt da, å du blir gravid ganske snart[:)]

ORIGINAL: Helene...

signerer

For en oppføftende og positiv drøm - håper at den ga deg noen forvasel om hva som kan komme til å skje[:D]
Jeg skjønner godt at du må ha det ekstra tungt nå mtp alle nygravide som plopper opp i det siste. Du er glad på deres vegne, men samtidig lei, skuffet og fortvilet over den lange og vonde prøveperioden med alt det fører meg seg.

Ønsker virkelig at du blir gravid på neste forsøk Smulen..[&o][:)]

Back
Topp