Min pinefulle time! Lang.....

babypin

Betatt av forumet
Jeg var hos legen i går for å få sendt avgårde henvisning te hjertespesialist på haukeland( siden jeg har medfødt hjertefeil).

I denne forbindelse reiste jeg på volvat (i og me at fastlegen min ikke har den store interesse av å hjelpe meg nokke særlig)

Jeg spurte på slutten av timen min om hun kunne høre etter på hjertet te vesla, men da hun skulle d så fant hun ikke hjertet.. leita og leita, lenge..... men ingenting..
Fikk beskjed om å sitte på venterommet mens hun tok de 2 neste pasientene sine som ho hadde før lunsj, sånn at ho kunne gjennomføre en UL i lunsjen sin..

Jeg satt ute å hadde nerver så d holdt, mens jeg ventet og ventet, for jeg va bekymra i og me at jeg har kjent liv daglig de 2 siste ukene og så hadde jeg 2 dager no der jeg ik kjente nokken slags form for liv i d hele tatt.

Da jeg omsider kom inn på UL halv ett så fikk jeg en lettende beskjed. Vesla hadde bare lagt seg veldig langt vekke fra der ho pleier å ligge. Derfor legen ik fant hjertet. men på UL så så man at ho sprella som bare d.. Ho hadde sikkert fått sukkerkick i og me at jeg kjørte innpå en halvliter brus på venterommet[8D]

Da fikk jeg dette ut fra hodet mitt og d føles godt

Kjempe bra [:D]
Sitter her å smiler på dine vegne [:D]

Ja volvat er eneste plassen der du virkelig blir tatt på alvor å de følger deg ordentlig opp.
Vi bruker ikke annet en volvat å kommer til å fortsette med det når tulla kommer til [:)]
Klarer ikke stole på det offentlige litt en gang...

ORIGINAL: jemy

Så bra at alt står bra til med vesla di [:D] Nå kan du slappe av og nyte dagen og den kommende påska [;)]

Så bra at alt står bra til med vesla di [:D] Nå kan du slappe av og nyte dagen og den kommende påska [;)]

Så bra at du fikk bekreftet at alt var bra likevel da. God følelse å gå fra legekontoret da. [:)]

Godt aa hoere at alt staar bra til. [:)]

Åhh, det va godt å høre ;)

Mi jordmor klarte ikke å høe hjertelyd på den første kontrollen æ va på, så ho sendte mæ på akuttmottaket. Æ fikk sjokk og klarte ikke å gjøre rede for mæ da æ ble tatt i mot på akutten og en sykepleier la mæ ned på ei seng så æ fikk roa mæ ned litt.

Alt stod fint til med den lille, det va fordi æ hadde bakovervendt livmor at det va vanskelig å høre bare.

Jessu fader. Det skjer jo en gang i blant at det e vanskelig å høre hjertelyd. Det behøve ikke å bety at nåkka e galt. Men GUD kor deilig det e å høre de raske slagan fra mennesket de inne [:)][:)][:)]

Å GU så skummelt! Og bra det endte godt!

Veldig kjekt av hun å bruke lunsjen sin til å hjelpe deg da  [:)]

Uff, så skummelt! Skjønner godt at du ble bekymret! Godt å høre at dere fikk UL så si med en gang og at alt var bare bra med tulla [:D]

Back
Topp