Min OUL i dag!

Så gøy å se en fin liten gutt :) leit med leger som stresser en opp. Dett kommer nok til å gå fint :)

Jeg har også fått beskjed om litt forhøyet blodtrykk (126/82) på siste kontroller. De skal følge med på dette. Føler det er ulike meninger om hva som regnes som for mye. Sjekket med mammas hjemmemåler og da lå jeg ba på sånn 86/72, så mulig blodtrykket bare er så høyt fordi jeg blir stresset når jeg er hos lege og jordmor :(

Jeg har hatt 134/84 og 129/91, er ikke blitt henvist til lege...fikk bare høre at d var "høyt innenfor normalen", så regner med de følger med videre hva som skjer. Høres jo ut som vi er midt i grenseland (utenom den siste du skrev der vel:p), kanskje d er derfor d følges opp forskjellig:o Håper dette går seg til, så man slipper mer bekymringer enn d som er normalen:)
Ja, regner med de følger med litt ekstra , så har jeg kommet med ønske om å måle oftere :)

Oi. Du kan nok gå ned mer nå ja. Bare greit å ha litt å gå på. Tror jeg var oppi 3 × 500 mg på slutten av sist svangerskap. Men da var jeg innlagt. Vil virkelig ikke det igjen. Sus er verdens kjedeligste 'hotell' :p Jeg jobber fullt enda. Jeg insisterte på det siden jeg gikk på veggene hjemme. Sist svangerskap var jeg sykemeldt hele, og det hjalp ikke på blodtrykket. Men jeg har bestemt meg for å gi meg med jobbingen i mai. Da vil jeg be om full sykemelding resten av tiden. Vil ikke 'pushe' blodtrykket på slutten. Jobber du eller er du sykemeldt? Hva sier legen din om det? Har du eget blodtrykksapparat? En av legene på sus anbefalte meg å skaffe et apparat og måle sporadisk.
Jeg måler med eget apparat ja. Har vært sykemeldt siden midten av januar. Får begynne å jobbe når blodtrykket har vært stabilt en stund. Nå har det vært litt for lavt en stund virker det som :o

Back
Topp