Jeg fikk fremskyndet min OUL pga tatt oppfølging mtp høyt blodtrykk og medisiner. Ble meget deppa for ett par uker siden da en lege sa at hun så mørkt på dette med høyt blodtrykk så tidlig i svangerskapet, medisinering osv. Mulig jeg ble tidlig innlagt, måtte avbryte svangerskapet osv.. VELDIG negativ... Pga dette har jeg grått hver dag de siste to ukene, sett mørkt på det, ikke turt å glede meg over spark og liv i magen.... 
I dag fikk jeg ny lege, som sa at det var jo mange på medisiner tidlig i svangerskapet, og som regel gikk det helt fint.
Vi fikk se en liten skatt med alle organer inntakt og bankende fint hjerte. Var veldig mye liv i magen, så ble en smule vanskelig å lete etter kjønnet mot slutten. Plutselig bare sprikte lille med beina til de grader og vi fikk se en "diger" snopp
Ingen tvil i det hele tatt om at det gjemmer seg en liten
gutt
i magen min. Ble også satt frem 6 dager, så kunne ikke vært mer fornøyd
Legger ved et lite bilde av vidunderet vårt, og litt shopping måtte også til for å feire

I dag fikk jeg ny lege, som sa at det var jo mange på medisiner tidlig i svangerskapet, og som regel gikk det helt fint.
Vi fikk se en liten skatt med alle organer inntakt og bankende fint hjerte. Var veldig mye liv i magen, så ble en smule vanskelig å lete etter kjønnet mot slutten. Plutselig bare sprikte lille med beina til de grader og vi fikk se en "diger" snopp
Legger ved et lite bilde av vidunderet vårt, og litt shopping måtte også til for å feire