Min nyeste LO (good times)

Taranitas øyenstener

Forumet er livet

tar gjerne imot ris & ros. (er meg og min lillesøster for ca 12 år siden) et godt minne

ORIGINAL: Maryan84

så fin den var[:)]

også så søte dere var da[:)]

Knallstilig! Tror det må være den LO'en din jeg har likt best! Både oppsett, fargevalg og pynt var kjempefint[:D]

ORIGINAL: Miba

Knallstilig! Tror det må være den LO'en din jeg har likt best! Både oppsett, fargevalg og pynt var kjempefint[:D]

ååååååååååååååååååå *stolt* det var en kjempe fin tilbakemelding. Jeg har ik vært noe flink på dette området, men glimter til noen få ganger,hehe[;)]

Kjempefin!!! Men det har jeg jo sagt før og [;)]
Blitt skikkelig flink du, og hvor blir det av bidraget til ukeskonken? [:D]

ORIGINAL: *Solstråle*

Kjempefin!!! Men det har jeg jo sagt før og [;)]
Blitt skikkelig flink du, og hvor blir det av bidraget til ukeskonken? [:D]

ååååååååååå svarte, hehe. Får se om eg får tid til å sette meg ned når sebastian e lagt i 12.30-13 tiden[;)]

Nydelig[:D]

Jeg likte fargevalget ditt! Det var knallfint med det røde mot det svart/hvite[:D]

ORIGINAL: camika

Nydelig[:D]

Jeg likte fargevalget ditt! Det var knallfint med det røde mot det svart/hvite[:D]

tusen takk, jeg må faktisk opp å se på den innimellom,hehe. Elsker nemlig det bildet[;)]

ORIGINAL: Lena_23

ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~

ååååååååååååååååååå *stolt* det var en kjempe fin tilbakemelding. Jeg har ik vært noe flink på dette området, men glimter til noen få ganger,hehe[;)]

Hva er LO???? Kan vi ikke ha scrappekveld en dag vennen??? Du må ikke spørre meg om min mening, jeg synes ALT dere gjør her inne er utrolig bra, jeg greier ikke slikt selv[:D]

Denne her var veldig skjønn!![:)]

det betyr LAYOUT, hehe, bare at det er en scrappeside,selvsagt kan vi scrappe en dag, vilsågjerne vil sikkert være m oss oxo;)

Hva er LO???? Kan vi ikke ha scrappekveld en dag vennen??? Du må ikke spørre meg om min mening, jeg synes ALT dere gjør her inne er utrolig bra, jeg greier ikke slikt selv[:D]

det betyr LAYOUT, hehe, bare at det er en scrappeside,selvsagt kan vi scrappe en dag, vilsågjerne vil sikkert være m oss oxo;)

Men når det er LAyout i dette tilfellet, hva vil det si?? Bare en kladd??? Ja vi må samles en dag, men kan du ikke gi meg noen tips til hva jeg bør kjøpe sånn grunnleggende??

nei, det betyr at du har laget en ny side[;)] denne er i 12*12 format (30,5 cm *30,5 cm)

Du trenger litt verktøy

*skjærebrett
*skjærematte
*skalpell
*silent setter (denne er bare genial)
*et kamera til bilder selvsagt[8D] hihi

så er det jo å finne sin egen stil på farger, mønstre osv på ark, noen elsker å bruke blomster på sidene, chipboards, rub-ons,gaffatape osv.

Kom ut her en dag, så går vi på papirgleder[:)]

ORIGINAL: MorgansMamma

Veldig bra![:)]

Valget av mønsterark gjør at man får rett "tidsfølese"[;)]
Likte oppsettet også jeg[:)]
Kjempe skjønt bilde av dere[;)]

Kjekt å se noe ifra deg igjen[:)][;)]

tusen takk, jeg ble ganske så fornøyd selv om jeg må si det høyt, hehe. Og det er ikke ofte, og det er gøy å få positive tilbakemeldinge fra deg som virkelig kan dette[:)]

ORIGINAL: juby

Den var nydelig.

åååååååååååååååå tusen takk[;)]

Solstråle vil også være med [:)]

Back
Topp