Taranitas øyenstener
Forumet er livet

tar gjerne imot ris & ros. (er meg og min lillesøster for ca 12 år siden) et godt minne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: Maryan84
så fin den var[:)]
også så søte dere var da[:)]
ORIGINAL: Miba
Knallstilig! Tror det må være den LO'en din jeg har likt best! Både oppsett, fargevalg og pynt var kjempefint[:D]
ORIGINAL: *Solstråle*
Kjempefin!!! Men det har jeg jo sagt før og [;)]
Blitt skikkelig flink du, og hvor blir det av bidraget til ukeskonken? [:D]
ORIGINAL: camika
Nydelig[:D]
Jeg likte fargevalget ditt! Det var knallfint med det røde mot det svart/hvite[:D]
ORIGINAL: Lena_23
ORIGINAL: ~T@r@nit@s øyensten~
Knallstilig! Tror det må være den LO'en din jeg har likt best! Både oppsett, fargevalg og pynt var kjempefint[:D]
ååååååååååååååååååå *stolt* det var en kjempe fin tilbakemelding. Jeg har ik vært noe flink på dette området, men glimter til noen få ganger,hehe[;)]
Hva er LO???? Kan vi ikke ha scrappekveld en dag vennen??? Du må ikke spørre meg om min mening, jeg synes ALT dere gjør her inne er utrolig bra, jeg greier ikke slikt selv[:D]
Denne her var veldig skjønn!![:)]
ååååååååååååååååååå *stolt* det var en kjempe fin tilbakemelding. Jeg har ik vært noe flink på dette området, men glimter til noen få ganger,hehe[;)]
Hva er LO???? Kan vi ikke ha scrappekveld en dag vennen??? Du må ikke spørre meg om min mening, jeg synes ALT dere gjør her inne er utrolig bra, jeg greier ikke slikt selv[:D]
det betyr LAYOUT, hehe, bare at det er en scrappeside,selvsagt kan vi scrappe en dag, vilsågjerne vil sikkert være m oss oxo;)
Men når det er LAyout i dette tilfellet, hva vil det si?? Bare en kladd??? Ja vi må samles en dag, men kan du ikke gi meg noen tips til hva jeg bør kjøpe sånn grunnleggende??
ORIGINAL: MorgansMamma
Veldig bra![:)]
Valget av mønsterark gjør at man får rett "tidsfølese"[;)]
Likte oppsettet også jeg[:)]
Kjempe skjønt bilde av dere[;)]
Kjekt å se noe ifra deg igjen[:)][;)]
ORIGINAL: juby
Den var nydelig.
det betyr LAYOUT, hehe, bare at det er en scrappeside,selvsagt kan vi scrappe en dag, vilsågjerne vil sikkert være m oss oxo;)