Min nye venn

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Jeg kjøpte uro til Petter like før han ble født. Men på grunn av at han ikke ligger i sprinkelsenga (bruker ei seng som jeg hadde da jeg var lita, til han blir litt større), så hadde vi ikke noen plass på montere den. Men så kom jeg på det geniale at jeg kunne montere den på en kjøkkenstol. [:D] I går kikket han leenge på den i vippestolen, og til slutt sovnet han. I dag har han ligget i vogga og kikka på den, og småsover innimellom. Har ligget sånn et time nå. [:)] Deilig med litt tid til å lage skikkelig frokost osv. Han har vært litt glad i å være i fanget de siste dagene..

ORIGINAL: ida mor

hei hei.han er så søt og bli gutt[:)]

Takk takk. [:)] 

For et herlig bilde! Kan det stemme at han ligner på deg? Syns jeg ser likheter med de bildene jeg har sett av deg her inne [:)]- og det er jo et kompliment, Petter er kjempesøt!

ORIGINAL: Heather

For et herlig bilde! Kan det stemme at han ligner på deg? Syns jeg ser likheter med de bildene jeg har sett av deg her inne [:)]- og det er jo et kompliment, Petter er kjempesøt!

Hehe, tusen takk. Så koselig! [:)] Joda, det kan nok stemme at han ligner på meg. Har fått høre det et par ganger i hvertfall. Men mest av alt er han lik storebroren sin. [:)]

He, he, innmari deilig å ha armene fri innimellom ja! Fin vippestol du har! Vi har akkurat maken... [:D] Den er min gode venn da, for Ludvig elsker å sitte oppi der og følge med mens jeg holder på med andre ting. Han har funnet ut åssen han skal få fart også; da sparker han med beina og vifter med armene! Stolen har blitt helt nuppete i stoffet der som beina er... [:D]

for et herlig bilde[:D][:D][:D] en mer fornøyd unge skal du lete lenge etter... hihi

vippestoler og uroer er helt geniale oppfinnelser.. nest etter smokken[;)][;)][;)]
david liker også å ligge i vippstolen og følge meg med øynene... har enda ikke testet ut uroen på han...

Ja, det var et utrolig godt bilde du har tatt av han, ja!! KJEMPEHERLIG!!!!! [:D]

åååå så søtt !!!

ORIGINAL: Trudelillelutt

Vurdere virkelig å kjøpe slik selv. Ser jo ut som gutten din likte det veldig godt.

Det anbefales virkelig! [:)] Petter er skikkelig fascinert, i tillegg til at det er bra for utviklingen av synet. [:)]

ORIGINAL: Misin

ORIGINAL: Trudelillelutt

Vurdere virkelig å kjøpe slik selv. Ser jo ut som gutten din likte det veldig godt.

Det anbefales virkelig! [:)] Petter er skikkelig fascinert, i tillegg til at det er bra for utviklingen av synet. [:)]

jeg festet uroen på vuggen til david i går... han har aldri hatt større øyne[:D][:D][:D][:D]
han låg og koooooste seg lenge lenge....
har samme uro som deg, bare i andre fingurer[:)][:)][:)]

Back
Topp