N
new louis
Guest
Mamma sa alltid at June du vil få igjen når du blir mor selv ... Med det mente hun at siden jeg var en pøbel av dimensjoner ville jeg en dag få igjen[:D] jeg var den som beiset pappas bil i en alder av 3 og som helte vann i melposene i skapet osv osv...
Og idag innså jeg at mamma hadde rett[:o]... Vesla har idag bare pøblet [8D]
1. hvor mange søledammer kan man pådrive svømmetrening i fra bilen og til døren?
2.hvor mange vegger kan man tegne påmens mamma tisser?
3. hvor mange shampoo flasker kan man tømme før mamma ser det??? (hun sto i dusjen mens jeg brettet klær)
4.hvor mange klistremerker kan jeg få til og sitte fast i håret mitt?
5.hvor mye BÆSJ klarer jeg og fiske ut av bleien og smøre utover pappas pc før mamma lukter at noe muffins er på hell??
6. hvor mange sko kan jeg kaste tvers over gangen før muttern hiver meg i seng!!! ca 20 par..[&:]
Stygt og si det men MAMMA HADDE RETT JEG FIKK IGJEN DOBBELT[:D] godt tornado monstret mitt sovnet .. puhh nå skal jeg ta meg et glass vin...
Og idag innså jeg at mamma hadde rett[:o]... Vesla har idag bare pøblet [8D]
1. hvor mange søledammer kan man pådrive svømmetrening i fra bilen og til døren?
2.hvor mange vegger kan man tegne påmens mamma tisser?
3. hvor mange shampoo flasker kan man tømme før mamma ser det??? (hun sto i dusjen mens jeg brettet klær)
4.hvor mange klistremerker kan jeg få til og sitte fast i håret mitt?
5.hvor mye BÆSJ klarer jeg og fiske ut av bleien og smøre utover pappas pc før mamma lukter at noe muffins er på hell??
6. hvor mange sko kan jeg kaste tvers over gangen før muttern hiver meg i seng!!! ca 20 par..[&:]
Stygt og si det men MAMMA HADDE RETT JEG FIKK IGJEN DOBBELT[:D] godt tornado monstret mitt sovnet .. puhh nå skal jeg ta meg et glass vin...

tenk alle de morsome historiene du kan fortelle i konfirmasjonen og bryllup og slikt da...