Min mening om sniking i vaksinekøen

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Jeg blir kvalm av enkelte (friske) personer her inne som skriver at dere skal prøve å komme dere til vaksinering i løpet av uka pga det ene og det andre... Har dere tenkt på at det er mennesker der ute som kan dø i vaksinekøen?
Det kunne ikke falt meg inn å snike i køen bare fordi jeg er redd for å bli syk. Hvem er vel ikke det når alt kommer til alt? Friske personer har langt større mulighet til å overleve om de blir smittet enn de som er i risikogruppen.

Skam dere![:'(]

Hilsen en som venter på sin tur.

Jeg mener ikke å tråkke på tærne til de som er i risikogruppen. Ytrer bare min mening om de såkalte friske som sniker i køen.

sånt er bare frekt.. 

Jeg har fått min vaksine fordi jeg jobber som sykepleier. Men noen har hetta nå, og angsten de har for å bli syke overskygger alt... Det er jo de som faktisk setter vaksina jeg heller mister tiltro til da[;)] For de skal VURDERE slik...

Jeg er frisk, noe overvektig men anser meg ikke å tilhøre risikogruppa av den grunn, og skl ikke ta den så da er det hvertfall 1, kanskje 2 doser som andre kan få[8D]

Da er det jo bedre slik de har gjort noen plasser, rett og slett INNKALLE de som er i risikogruppene....

Mannen min og jeg er egentlig ikke i risikogruppen, men ettersom vi har en datter på under 6 mnd er vi prioritert likevel, så vi fikk den i dag. Hadde det ikke vært for henne hadde jeg ventet til det ble allmennheten sin tur! Synes det er råttent av friske folk å sette sin egen helse fremfor de som faktisk har svekket immunforsvar! [>:]

Folk som ikke er i risikogruppen og sniker i køen er rent teoretisk mordere. (sett at flere dør, og sett at vaksinen gir effekt og ikke er farlig i seg selv).
Folk som er tydelig syke / vet at de har H1N1 og ikke holder seg hjemme er også rent teoretisk mordere.

Back
Topp