B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 9 Jan 2013 #3 snippogsnapp skrev: nei ka er det for noe? Klikk for å utvide … Har aldri hørt om,så signerer,hva er det? Sent from my GT-P7310 using BV Forum
snippogsnapp skrev: nei ka er det for noe? Klikk for å utvide … Har aldri hørt om,så signerer,hva er det? Sent from my GT-P7310 using BV Forum
LuringNr3 Gift med forumet 9 Jan 2013 #4 Hehe, det er et nytt program på tvnorge Damene satser sjetonger på hva mannen deres klarer, f.eks. å spise 10 chili på 90 sek
Hehe, det er et nytt program på tvnorge Damene satser sjetonger på hva mannen deres klarer, f.eks. å spise 10 chili på 90 sek
LilleNea Elsker forumet Marslykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️ 9 Jan 2013 #5 Åå, det skulle jeg se, men får bare inn tv2 for tiden.... Så det vart heller "Fra Andøya til Rio"......
Åå, det skulle jeg se, men får bare inn tv2 for tiden.... Så det vart heller "Fra Andøya til Rio"......
S snippogsnapp Forumet er livet MAI 2013 9 Jan 2013 #6 Hehe det må eg se neste gang Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 9 Jan 2013 #7 Høres artig ut var det kjekt? Sent from my GT-P7310 using BV Forum
S Sulla Elsker forumet MAI 2013 9 Jan 2013 #8 Vi så det, tror jentene mine på 11 og 13 syntes Det var gøyere enn meg.. helt grei underholdning...
B besnik En del av april og mai2013 MAI 2013 Tilgangsansvarlig VIP 9 Jan 2013 #9 Får prøve å få det med oss neste gang Sent from my GT-P7310 using BV Forum
M MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013 9 Jan 2013 #10 Fikk slakt i media, men jeg syns det høres gøyalt ut! hehe
kariness Elsker forumet 10 Jan 2013 #11 Det hadde jeg lyst til å se på!! Jeg vedder på at mannen min hadde klart så masse, verdens største konkurranseinnstinkt !!
Det hadde jeg lyst til å se på!! Jeg vedder på at mannen min hadde klart så masse, verdens største konkurranseinnstinkt !!