Min mann kan!

Hehe, det er et nytt program på tvnorge ;) Damene satser sjetonger på hva mannen deres klarer, f.eks. å spise 10 chili på 90 sek :P
 
Åå, det skulle jeg se, men får bare inn tv2 for tiden.... Så det vart heller "Fra Andøya til Rio"......
 
Hehe det må eg se neste gang :p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum
 
Høres artig ut:-) var det kjekt?

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Får prøve å få det med oss neste gang:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Fikk slakt i media, men jeg syns det høres gøyalt ut! :D hehe
 
Det hadde jeg lyst til å se på!! Jeg vedder på at mannen min hadde klart så masse, verdens største konkurranseinnstinkt !!
 
Back
Topp