Min mage i uke 20

mamma til ei engel

Betatt av forumet
Her er jeg og min mage i uke 20, merker kiloene øker på nå..[&:] Bare håper de går av igjen alle sammen [:)]

Så fin[:)]
Tenker det samme, ser kiloene raser på nå, skumle greier[&:] Men det trengs vel tenker jeg, svosj borte etter fødselen satser vi på[:D]

Tusen takk der :) Gøy å se andres mager også- legg ut dere også da? :)

Vi får satse på at de ekstra kiloene raser av når vi beg å amme og gå turer med vogna ;) Nyter hvertfall denne tiden nå!

Tusen takk dere, koselig å høre :) Først nå syns jeg det er fantastisk å være gravid.. i begynnelsen klarte jeg ikke helt å bli vant til at kiloene bare ramla på..og følte ikke jeg hadde noe fint å gå med. Men nå har jeg fått den typiske "gravid" magen, og det er gøyere å gå med litt mer vanlige klær. Før gjemte jeg meg bare bort i store klær, og da ser man jo bare enda større ut...[:)]

Hvordan opplever dere graviditeten?

Hei vennen! Ja, har ikke vært så aktiv- men nå skal jeg bli det igjen :) Er jo så gøy å lese om alle andre her også! For å si det sånn..så er det leeeenge siden jeg har spist salat nå. OG det treningsrommet vi har hjemme har jeg ikke vært innom siden Januar..hehe. Syns du ser flott ut gravid! Kan skjønne at folk mener du ser sunn og fin ut! :) Gleder meg til vi skal trille sammen jeg, tiden skulle gått litt fortere!
De på jobben din skjønner vel at du er sykmeldt og ikke orker like mye nå som du er gravid..og du har jo vært ganske mye sjuk i tillegg :(

Back
Topp