Min lille....

Storm

Gift med forumet
Gutt som er verdens nydligste (for oss) var en månde i går.
det har gått så utrolig fort denne lille tiden, og han har utviklet seg så mye.
han første smil kom 6 januar, og siden har han smilt til oss.. megagliset kommer når han er skikkelig mett, har gulpet ut klærne sine, samt bæsjet oppover ryggen.. da er han skikkelig fornøyd[:D]
vi har fått en veldig stille og rolig gutt, han er lett å få til å sove, og sover alt fra 2 til 4 timer i strekk..
han er veldig glad i sutten sin, og har også fått koseklut, noe som visst nok var en god ting å gi han. den borrer han nesa i og sovner av seg selv.
vi har væt på vekkontroll hver uke siden han kom til verden, fordi han ikke har lagt tilstrekkelig nok på seg. men i dag var dem fornøyd[:)]
han er nå 49cm og 2800gr.
så er han bare heeeeeeeeeeelt utrolig skjønn og jeg elsker den lille gutten så mye!!

Kjempeskjønn!! [:D]

Så fint at det går bra med lille gutten deres, han er jo bare såå skjønn da[:)]

for en skjønn liten prins[:D]

Han er jo helt nydelig altså!

Godt å høre at det går fint med han, og at de er fornøyde med vektøkningen hans!

Kooooos dere masse sammen!

Klem, M

Å, så nydelig han er!
Likner på gutten min når han koser med koseteppet sitt [:D]

kjempefin gutt du har fått storm. har all grunn til å være stolt ja.

Hei du.
Nydelig liten gutt du har fått. Bra at dere koser dere sammen. Lurer på hva gullet ditt heter jeg da. Har ikke fått navnet hans inn på fødselslista over januarmammaer enda.
Klem

ORIGINAL: monicola

Så koselig at du deler dette med oss Storm. Artig liten krabat du har.

Spent på fortsettelsen. [:)]

signerer den [:D]

Å så søt han er. Fint at han vokser og har det bra [:D]

for en nydelig prins du har, storm[:)]

en utrolig nydelig liten jonas du har fått deg storm[:D] lykke til videre med gullet ditt[:)]

Så søøt[:D]

så utrolig nydelig han var.

Godt du har fått en snill gutt.

Lykke til videre.

Nydelig liten gutt, gratulerer Storm!

Så nydelig han er![:D]

Back
Topp