Min lille testedagbok

LilleSpire13

Glad i forumet
Jeg tenkte jeg skulle lage meg en egen liten dagbok her for dagene jeg tester, hadde jo vært moro om andre som er i testeperioden joiner så kan vi ha vår egen lille tråd å oppdatere i! :)
jeg er jo like spent på dere andre som meg selv! :D

SLENG DERE PÅ DERE ANDRE Å!! emoticon

jeg kan godt begynne:

8dpo 05.07.12 : - negativ med morgenurin
Symptomer:
* småuvel
* verking nederst i magen
*stikking i magen
* hormontroll fra H*****!!! (både samboer og mamma har reagert kraftig) og det er jo bra, forsåvidt haha!

9dpo 06.07.12: - negativ med morgenurin
Symptomer:
* samme som 8dpo
* oppblåst i magen

10dpo 07.07.12: - negativ med morgenurin (begynner å miste håpet, selv om jeg vet det er tidlig, føler egentlig mer og mer at dette ikke gikk veien denne gang :'(
Symptomer:
* ingen spesielle symptomer idag....

11dpo 08.07.12: - negativ med morgenurin. ( begynner å bli veldig vant med å få negative tester nå!!, og idag har jeg vært utrolig nedfor og lei meg, grått litt og prøver å forsone meg med at det ikke blir noe Mars baby på oss! jeg vet at det ennå KAN være en mulighet, men hallo, jeg leser jo støtt og stadig om disse jentene som tester positivt både 9,10 og 11 dpo for meg virker det faktisk vanlig ut i fra det jeg har lest... uansett så er det bedre å forberede seg på at TR kommer snart så blir kanskje ikke skuffelsen så stor å svelge, selv om jeg vet jeg kommer til å bli mega skuffa!) 
Symptomer:
* stikking nederst i magen på sidene til tider, hadde en liten periode med ganske sterk stikking i går kveld.. 
* oppblåst og noe hard mage 

12dpo 09.07.12 - svaaaaaaak positiv? eller innbildning, fikk det på 2 stk, men sambo så de ikke, så mulig at ønske om en baby tuller med syntet mitt... ny runde i morgen :D *håpet vokser igjen*
Symptomer:
* samme som 11dpo

13dpo 10.07.12

IKM   11.07.12:

Spennende å følge med deg, hold oppe motet, det kan gå bra for det. :) Jeg håper det blir mars baby hos deg å... :)

X fingrene for sterkere positiv test! :) noen produserer jo senere hcg enn andre :) jeg har ikm 10, men fikk positiv test 3 juli, så jeg x fingrene for at det er bare en! Har 5 fra før :)

Så spennende da:) i samme båt vi. Jeg har 8dager siden el:)

Back
Topp