Min lille spire

NoClue

Forelsket i forumet
Har to gutter fra før på 6 og 2 år og drømmer nå om sistemann! Har testet positivt og er i følge menstermin 5+2 :) men i dag har jeg små blødninger som skremmer vettet utav meg. Håper de slutter snart eller att jeg bare får bekreftet att det er SA sånn att jeg kan bli ferdig med den og begynne på nytt. Har fortsatt ømme bryst og kvalmen så tror ikke det er SA...ihvertfall ikke heeelt enda :-/ men jeg lever i troen og deler mitt gledesbilde fra onsdag 20. August!

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1409418650448.jpg
    1409418650448.jpg
    29,6 KB · Visninger: 27
♡♡♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡
 
håper blødningene bare er uskyldige:) har du tatt flere digitale?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
håper blødningene bare er uskyldige:) har du tatt flere digitale?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har en som jeg vurderer å ta i morgen, men er det vits i? Vil den vise noe riktig?

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
den bør jo vise neste steg vil jeg tro:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg håper det :) prøver å være positiv til det motsatte er bevist :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
Det endte med SA så jeg forlater forumet og kommer tilbake på neste forsøk som klaffer :)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
 
så trist! :( håper du kommer raskt tilbake.:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
så trist! :( håper du kommer raskt tilbake.:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg er tilbake og i uke 7 allerede :) men i juni forumet ;-)
 
gratulerer såå mye:)
Takk ;-) måtte sniike inn til dere og du skremte meg litt i dagboken din når det sto att du ikke trodde der var noe lenger i magen din... Men hurra :) du er her enda :)
 
Takk ;-) måtte sniike inn til dere og du skremte meg litt i dagboken din når det sto att du ikke trodde der var noe lenger i magen din... Men hurra :) du er her enda :)
ja det var skummelt før ul i uke 8:) men har vært en gang til å sett armer og ben på en liten en på 4 cm:)fantastisk:)
 
ja det var skummelt før ul i uke 8:) men har vært en gang til å sett armer og ben på en liten en på 4 cm:)fantastisk:)
Så herlig <3 driver og vurderer tidlig UL,men usikker på når jeg vil ha en :p uke 8 hadde vært fint, men da vet jeg att jeg hadde bestillt en til i uke 12 før jeg sier att jeg er gravid til noen :p uff, valgets kvaler :p
 
digg å se i uke 8,fikk i 3d og veldig flinke på ultralydklinikken.værdt det om man er engstelig:)
 
Back
Topp