min lille operasanger

siri01

Elsker forumet
sjekk de rødsprengte øynene hennes da...hun ligger og hyler og ler om hverandre....tror hun blir operastjerne jeg....syns bare dette bildet tok kaka[:D]

ORIGINAL: Hege og Chris

Hehe hun har det gøy da[:D]

sånn ligger hun støtt og stadig og gjerne på morrakvisten[8D] morro for hun...men ikke alltid for meg[:D][8D]

hun der er ei skikkelig godjente! [:)]

ORIGINAL: Jaggumeg

hun der er ei skikkelig godjente! [:)]

ja hun er det men tror hun falt litt for gabriel altså[;)]

Ja, spørs bare det. Du ser stjerner i blikket hennes enda kan jeg tenke meg? Gabriel snakker ikke om annet enn Martine. I dag nektet han å sove før han hadde vært inne på mor og barn-tråden her og sett på dere. Lurer på om han ikke er litt hot på deg også [8D]

Ja, spørs bare det. Du ser stjerner i blikket hennes enda kan jeg tenke meg? Gabriel snakker ikke om annet enn Martine. I dag nektet han å sove før han hadde vært inne på mor og barn-tråden her og sett på dere. Lurer på om han ikke er litt hot på deg også [8D]

stjerner i øynene ja...ikke bare stjerner men store hjerter...haha...jasså du så han liker eldre kvinner...som mor som datter[8D] 

Jepp, man kan jo se på en kvinnes mor for å se hvordan hun mest sannsynligvis blir når hun blir stor, så det er nok  derfor [;)] Lover jo godt for Martine da [:)]

Jepp, man kan jo se på en kvinnes mor for å se hvordan hun mest sannsynligvis blir når hun blir stor, så det er nok  derfor [;)] Lover jo godt for Martine da [:)]

her drøsser det jaggumeg inn med komplimanger...[8|] *rødme* ikke vant til det jeg....hihi...men det kan jo ikke love godt for martine for hun er jo dønn lik pappan sin[:D] vil det da si hun blir mandig? [8|][:D][8D]

ORIGINAL: siri01

her drøsser det jaggumeg inn med komplimanger...[8|] *rødme* ikke vant til det jeg....hihi...men det kan jo ikke love godt for martine for hun er jo dønn lik pappan sin[:D] vil det da si hun blir mandig? [8|][:D][8D]

Enten det eller rockestjerne. Sånn er det bare [8D]

Hehe så koselig med golyder [;)] Malin lager også masse lyder til tider.
Du skal se hun blir den nye Pavarotti hihi [:D][:D][:D] 

Back
Topp