min lille mage.

schnuppaluppa

Gift med forumet
utgangspunkt: nå...ikke store forskjellen og der skal det være 2....[8|] men, ho målte to ganger på symfyse målet til 16 cm, så stemmer nok. [:)] Så nå er det nedtelling til ultralyd.

Stor forskjell der ja[;)]
Fin gravidmage[;)]

Kommer seg der jah!!!! FLOTT [:D] Men ville trodd den var større om det var to der inne? [8|]

ORIGINAL: MiniGull

Holder du den inne eller slapper du helt av? 

Blir vel litt strekt opp pga jeg har armen oppe, men har flat mage. Slapper av, men blåser ikke magen ut. Kan få mere mage hvis jeg vil, men da skal jeg være slapp,slapp. Også er dette tatt på morningen og da er magen flatest på meg. [:)]

ORIGINAL: KathMor

Kommer seg der jah!!!! FLOTT [:D] Men ville trodd den var større om det var to der inne? [8|]

Jepp....syns jeg og. Kan hende livmoren ligger langt inn...[&:][8|]nei, blir spennede å se. [:D]

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: MiniGull

Holder du den inne eller slapper du helt av? 

Blir vel litt strekt opp pga jeg har armen oppe, men har flat mage. Slapper av, men blåser ikke magen ut. Kan få mere mage hvis jeg vil, men da skal jeg være slapp,slapp. Også er dette tatt på morningen og da er magen flatest på meg. [:)]

Ok... ja det blir jo litt forskjell når man holder armene opp... følte plutselig at jeg hadde skikkelig blubbemage i forhold... hehe... men jeg hadde ikke helt stram, helt flat mage før jeg ble gravid da...

Så flott mage da! [:)]

fiiiine mage[:D] ligner kanskje litt på min som den er nå, bare at jeg har et litt annet utgangspunkt[8D]

ORIGINAL: LilleNos

Så flott mage da! [:)]

ORIGINAL: *Krissie*

Venter du tvillinger? [:D] Så moro - da har du masse spennende i vente [;)]

Magen skyter nok fart ganske snart, ja... Bare vent [:D]

Her ligger magebildene fra mitt tvillingsvangerskap, og jeg var ikke så stor i uke 12 jeg heller, men den kom fort etterhvert [;)] http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=14201539

Er mistanke om det, har symfyse mål på 16 cm i uke 12....og vi har tvillinger i alle ledd på pappan min sin side... så venter på innkallelse til tidlig ultralyd...så blir spennende og se.

Back
Topp