Min lille kickboxer

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Her går d unna med spark og bevegelse. . I mitt forrige svangerskap var d bare perioder på dagen med mye liv.. men nå er d full gang 24-7 .... morsomste når jeg ser en fot eller arm stikke skikkelig ut gjennom magen... Litt morro å bli kjent med denne lille huleboeren.... men er kun når pappaen skal se d er stille å da er d alltid stille... typisk... tror ikke han har kjent noe ennå...

Har deres små fått et mønster dere kjenner igjen? ?

Så morsomt da! :-) Er litt døgnrytme her ja. Etter måltider blir det party, og når jeg legger meg på kvelden. Samt en periode litt tidligere på kvelden, sånn i 8/9-tida :-) Så koselig altså!

Jeg tror ikke denne karen har noe døgn rytme jeg....han er ALLTID våken... Eneste variasjon er styrken på sparkene...
Så idag vekka han meg kl 04 - og var ikke håp for meg å sove igjen... Greier som regel å sovne, men i natt var han helt ekstrem....
Ønsker inderlig han får en viss søvn rytme etterhvert...

Døgnrytme?? Her er snuppe våken til alle mulige tider :p veldig glad i å "presse" seg utover.

Her og er det veeeeldig livat. Enda morkaka ligger foran så er det masse bevegelser og se. Han sover på formiddagen og ellers er han mye våken synes jeg :) Spesielt tidlig morgen rundt 5-6 tiden. Da våkner jeg og må på do og da er det full action når jeg legger meg igjen :P

Her er det full aktivitet etter måltider og om kvelden. Hmmm, når jeg tenker etter så hadde eldste samme mønster i magen, og jammen var det ikke slik da hun kom ut av magen også. Lys våken og grusomt sulten hver gang jeg skulle spise, og mest våken om kvelden.... :)

Her er det full aktivitet etter måltider og om kvelden. Hmmm, når jeg tenker etter så hadde eldste samme mønster i magen, og jammen var det ikke slik da hun kom ut av magen også. Lys våken og grusomt sulten hver gang jeg skulle spise, og mest våken om kvelden.... :)
Bør jeg forberede meg på å vri om døgnet da? (siden min i grunn aldri sover :-P )

Bør jeg forberede meg på å vri om døgnet da? (siden min i grunn aldri sover :-P )

Hehe, vri om? Kanskje bare sove-når-lille-endelig-sover er en strategi ;-) haha! Satse på at babyen din skal hvile litt av og til :-)

Det å sove når babyen sover er et veldig godt tips. Da eldste var baby var jeg så irritert på meg selv mange ganger fordi jeg ikke gjorde det, jeg skulle bare rydde eller ordne noe først, og plutselig var det gått så lang tid at hun våknet igjen.

Guttungen her er aktiv støtt og stadig gjennom hele dagen, men spesielt på formiddagen og på kvelden. Han er igrunn veldig grei om natta. Han har ikke vekket meg enda :)

Godt å høre at flere har det sånn!:P
Her er det også veldig livlig fra kl 5 om mårran, og han behøver ikke å stoppe med det første.. Først når jeg står opp at det roer seg litt:P ellers er han veldig livlig på ettermiddagen, så en pause og På'n igjen når jeg legger meg:P
Men er da hyggelig å vite at det er liv inni der:)

Back
Topp