Min lille dagbok

CocoChanel Mademoiselle

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Novemberlykke 2016
Nå har vi vært prøvere i 8 pp, og kjenner det tærer litt på meg å tenke at vi ennå ikke har fått til et lite spire. Jeg tenkte at nå er det kanskje greit å starte et dagbok for tydeligvis skulle denne prøvetiden vare leeeeenge. Da er det greit å ha et plass å dele tanker følelser, legge ut bilder av mine tester osv.

Hei :) er "bare"inne i 6 pp, skjønner deg veldig godt. Det skulle liksom skjedd i går . Men jeg tenker at gleden blir enda større jo mer man ønsker at det skal klaffe. Hyggelig lesning når noen ønsker barn så sterkt. Krysser fingrene for deg. Lykke til :)

8 pp er lenge når man helst skulle sett at spira satt igår. Prøvetiden inneholder jammen meg mye frustrasjon, testing av tålmodighet, opp og nedturer. Er selv i pp 11, og med lange sykluser så vil det si at vi snart bikker året. Jaja, håper snart det klaffer.
Ønsker deg lykke til. Glad der er så mange fine damer her inne som en kan dele oppe og nedturer sammen med. Det hjelper virkelig på:)

Tusen takk. Det er sant, det hjelper masse med fine damer her som hjelper med råd og motivasjon. Håper vi alle snart har en liten spire i magen. Men for å være helt ærlig og legge alle kort på bordet, så føler jeg meg dønn utslitt psysisk av denne prøvingen. Føler det er rett før jeg gir blaffen i alt. Kansje det er min måte å skjerme meg selv i denne prøvetiden, men jeg kjenner at jeg orker ikke mer å prøve aktiv. Kansje det kommer tilbake etter viss tid. Men takk for fine ord damer. Det hjelper virkelig

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da har jeg og mannen hatt en fanstastisk dag med trening på treningssenter + masse sunn mat. Nå har vi sittet og diskutert navn til baby og kommet fram at ettersom det er jente ska hun hette Emma, viss det blir gutt blir det Sami.
Det er en tanke, men det er så gøy å drømme seg vekk.

Idag har jeg EGGLØSNING. Har fått superpositiv test og merker veldig godt eggløsningssmerter. Så håper jeg at vi får lagt inn aksjer snart og jeg er avgårde i dpo land! Merker og at jeg er ikke den beste av de andre som skriver dagbøker for de fører laaange innlegg, mens mine er på 3 linjer. Jaja, det vel at andre har mye på hjerte, men andre har behov for å juble for at de har eggløsning. :)

Hurra for eggløsning! Kos dere :D

Imorgen er ikm og jeg tok mot til meg for å teste idag og der kom det et lite strek. Før fristen var den ganske utydelig og virket som skygge strek, men kanskje 3-4 min etter fristen kom det fram rosa strek. Synes ikke den var så svak heller. Så her må det nesten tas en digital for å få det svart på hvit. Er superspent!

Her er bilde av streken: dette ble tatt et par minutter etter at fristen gikk ut.

Vedlegg

• 1394436466543.jpg
    1394436466543.jpg
    17,1 KB · Visninger: 107
Så spennende :D

Taster på appen :)

Følger spent med her! :D Det virker da lovende :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg tatt 2 bt idag morges. I begynnelsen synes jeg strekene var veldig svake. Svakere enn igår. Fikn litt klump i halsen fordi det ikke gikk riktig vei. Men etter at de fikk stått litt og tørka virker det som dagens er sterkere enn igår. Legger ved bilde. Den øverste er fra igår, mens de to nederste er fra idag.

Så har jeg bestemt å spare cb digital til imorgen. :)

Vedlegg

• 1394525547859.jpg
    1394525547859.jpg
    24,8 KB · Visninger: 108
Gleder meg til å rope Gratulerer til deg ;)
Haha. Det blir sikkert ikke lenge til. Har spart cb til imorgen. Men kjenner jeg allikevel gruer meg. Tenker at hva viss det kommer opp ikke gravid. .. nei, nå må jeg tenke positiv. Dette går bra :)

Eg skjønner det veldig godt. Eg pleier å lage meg en liste for hva jeg uansett kan glede meg til viss ikke jeg er gravid. Selv om eg ikke har prøvd så lenge så er jo skuffelsen der hver gang om det ikke klaffer. Må bare prøve å vri på det til noe positivt for vår egen del tror jeg. Men alt det som er på den "ikke gravid" lista er ikke viktig uansett om man får positiv test. Da er det jo babylykke :D

Nå tror jeg at jeg endelig skal avsette litt tid til min kjære dagbok og skrive litt utfyllende.

Dette er andre dager hvor jeg har fått positiv test og jeg tror faktisk jeg er gravid. Det virker så rart. Jeg gravid? Er den endelig min tur? Denne dagen som jeg har drømt om i 9 mnd. Denne dagen som jeg har felt så mange tårer for og drømt så sårt om. DEN ER ENDELIG HER. Det er så uendelig mange tanker som flyr i mitt hode.
- Tenk om jeg mister
- Tenk om dette ikke går bra.
- Hvordan skal jeg fortelle det på jobben?

Men så er det også selfølgelig masse positive tanker.
- hvordan vil svigerforeldrene reagere (det er deres første barnebarn).
- hvordan vil min egen familie reagere
- Hvordan kommer magen til å vokse. Gleder meg til å se at den vokser seg stor og fin.
- Hvilken klær må jeg bruke.
- Når skal jeg fortelle alle om dette.
- Hvor skal vi ha barnesengen!
- Å kjøpe utstyr og klær må jo nesten være en av de best

Imorgen skal jeg endelig ta den digitale testen. Må bare samle litt mot for å ta den. Er så redd at hcg nivå er lite eller at jeg faktisk ikke er gravid og at det kommer opp IKKE GRAVID.

Nå tror jeg at jeg endelig skal avsette litt tid til min kjære dagbok og skrive litt utfyllende.

Dette er andre dager hvor jeg har fått positiv test og jeg tror faktisk jeg er gravid. Det virker så rart. Jeg gravid? Er den endelig min tur? Denne dagen som jeg har drømt om i 9 mnd. Denne dagen som jeg har felt så mange tårer for og drømt så sårt om. DEN ER ENDELIG HER. Det er så uendelig mange tanker som flyr i mitt hode.
- Tenk om jeg mister
- Tenk om dette ikke går bra.
- Hvordan skal jeg fortelle det på jobben?

Men så er det også selfølgelig masse positive tanker.
- hvordan vil svigerforeldrene reagere (det er deres første barnebarn).
- hvordan vil min egen familie reagere
- Hvordan kommer magen til å vokse. Gleder meg til å se at den vokser seg stor og fin.
- Hvilken klær må jeg bruke.
- Når skal jeg fortelle alle om dette.
- Hvor skal vi ha barnesengen!
- Å kjøpe utstyr og klær må jo nesten være en av de best

Imorgen skal jeg endelig ta den digitale testen. Må bare samle litt mot for å ta den. Er så redd at hcg nivå er lite eller at jeg faktisk ikke er gravid og at det kommer opp IKKE GRAVID.
Lykke til imorgen. Håper virkelig du får positiv test imorgen og. Gleder meg til oppdatering:)

Takk jenter! . Da har jeg endelig tatt den digitale testen. Det kom opp GRAVID 1-2 UKER. Det var så spesiell øyeblikket. Mannen sto der og ventet med meg mens clearblue oppdaterte. Når det kom opp jublet han, og vi sto og klemte en god stund. . Åå så spennende. Endelig vår tur!

Back
Topp