min lile dagbok

lille du

Blir kjent med forumet
[:)]
 
Kjenne det e rart å verra ny i faget.... eg e kje heilt ine på alle forkortelser å sonn... jaja, komme vel det og. i dag e det siste dag me mens. 6 dagar te el starte. probleme e jo at eg ikkje egentlig vett kossen ein evt. ny graviditet vil bli på min kropp. bekken, irretabel tarm og et litt trangt arr fra forrige svangerskap kan jo føra te problemer... ringe sykehuse i dag for å hørra ka dei hadde å sei. TIME VIA HENVISNING FRA FASTLEGE!!!!! sont kan jo ta ein evighet. å eg sko helts hatt detta svare i går:( off.... nå vett eg kje om eg ska venta te eg har vert på sjukehuset, eller om eg bare ska ta sjansen. vil jo ha ein unge te uansett..... hovedproblemet e jo skolen då...... kan kje verr i rissikosonen te eksamen me fødsel. det va dramatisk nok forrige gang.... så då kan eg ikkje prøva mer enn max to månedar nå.... så får eg evt venta te høsten igjen.... vil kje ha så stor avstand mellom TC å neste mann.... det blir uansett 3,5... vil kj ha mer.... [&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o][&o]
 
Gratulerer så mye med dagbok, og lykke til med prøvinga. [:)]
Er bare å si ifra om det er noen forkortelser du lurer på [;)]
 
takker for det:D
 
jaja.. dagen har gått i ett i dag, men det har vært ein god dag. va fyste hos fysioteraputen, der sporte eg om bekkenet mitt. det konne trenas bra så eg fekk øvelsar:) så for eg te legen for å få den henvisningen. hu konne fortella at magen min mest sannsynligvis ikkje ville bli noe problem, men gav meg henvisning likavell... den ville hu senda te sykehuset... då konne det ta opp te uker før eg fekk svar... har kje tid te sont.. har tross alt el om 6-7 dagar.... så eg fekk an så eg konne levera ann sjøl. det gjore eg. traff akkurat på rett dama på sykehuset som nettopp hadde sotte med nye henvisningar og sko te å gå ronden te leganne. då tok hu med min i samme slengen....[:)] Så ska eg ringa de i mårå å hørra om når eg evt får time te å skjekka... tror eg kjøre på uansett... så får eg heller ta dei utfordringanne som komme... hvis de komme..... krysse fingranne å gjør meg klar
 
snakket med sykehuset i dag... fikk klarsignal. får time i juni, så får me se om eg e gravid elle ikkje... hvis det blir noe problem med tarmane å sont så ville det self. bli oppfølging:) e klar for mandag.. då begynne el....[:D]
 
Tok el test søndag, mandag og i går. Fust i dag va an posetiv[:)] Håpe håpe håpe...... Fuste dag i siste tr va 23 april
 
Back
Topp