Min kjære kjente noe

Kalihk

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Idag vekket min kjære meg tidlig og jeg skjønte ingenting :P da hadde han holdt rundt meg og hatt hånda på magen min .. Og han hadde endelig kjent Jonathan røre på seg masse,og han prøvde å forklare hvordan det kjentes ut :D aaaaw endelig fikk han kjenne noe jeg har kjent innvendig ei stund nå :)

Så koselig :D i går holdt samboeren på magen min og lillegutt sparket og bevegde seg. Jeg spurte om han kjente noe for hvert spark, men han kjente ingenting :p

Så koselig :D i går holdt samboeren på magen min og lillegutt sparket og bevegde seg. Jeg spurte om han kjente noe for hvert spark, men han kjente ingenting :p

Veldig koselig :D endelig tenkte jeg :P aaaw han kommer nok til å kjenne noe snart :)

Oi, så gøy! :D Guttene i magen min liker så godt når vi kjører bil og beveger seg masse da, så vi stoppet langs veien her en dag så samboeren skulle få kjenne, men han er fortsatt usikker på om det var spark han kjente :p Han kjenner jo ingenting på innsiden, så for han er det vanskelig å skille pusten/pulsen min og eventuelle spark :p

Åh som jeg venter på å kunne kjenne det på utsiden også. Jeg kjenner den lille sprellemannen/sprelledama hver dag, men skulle gjerne delt det med samboeren :)

Jeg har ikke kjent noe selv på utsiden,er bare min kjære som klarte det da jeg sov :) Hver dag sitter jeg i sofaen og prøver å se om jeg ser noe spark,eller bevegelse,tar hånda på for å kjenne..men jeg kjenner bare inni enda tror jeg :P

Samboeren min har kjent litt bevegelse i et par uke no, men vært litt i tvil om d har vært lille eller meg...men no idag så va han ikke i tvil, idag 17+5. Full action etter at æ hadde spist ett par sjokoladebita...men va vel nærmere uke20 med forrige før han kjente....

Back
Topp