Min kjære har tattoert seg i Bulgaria :)

ja litt fjortis var det jo, men veldig søtt også :) så kos det blir å få han hjem :) kos dere masse i kveld :D

Min har fortsatt tatovering med navnet til eksen på, som også er mor til hans eldste sønn, som han ikke engang får samvær med! Hater den tatoveringa og blir sykt sjalu... Har hatt trang økonomi i det siste så han har ikke fått råd til å dekke over den...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror ventes 16.januar-2015

Haha tøft! Om det mot all formodning skulle bli slutt kan han bare late som om han er belieber!! ;)
Var det første jeg tenkte haha vært på fylla å tattoert Justin bieber :p
Men veldig søtt syns jeg:) sambo har mitt navn på seg ..

<3 VinterPrinsesse <3

Var det første jeg tenkte haha vært på fylla å tattoert Justin bieber :p
Men veldig søtt syns jeg:) sambo har mitt navn på seg ..

<3 VinterPrinsesse <3
Hehe, ja ;) Det er jo utrolig søtt da! Jeg hadde aldri turt det selv, litt fordi jeg er redd det skal være vondt og litt fordi jeg er litt sånn "What if?!". Jeg synes det er litt dumt da å måtte gå med noe som minner meg om eksen (om det skulle bli slutt), selvom han er far til mitt barn osv. :P Også er jeg ganske pingle da!

Min har fortsatt tatovering med navnet til eksen på, som også er mor til hans eldste sønn, som han ikke engang får samvær med! Hater den tatoveringa og blir sykt sjalu... Har hatt trang økonomi i det siste så han har ikke fått råd til å dekke over den...

❤️❤️

Kom hit så skal vi ta det bort :)

venter på januarbaby :)

Vi skal begge dra i lag og tattoere navnene til hverandre på oss. Men må få tid til det. Syns ikke det er barnslig men heller syns jeg det der søt. Gleder meg til og få han hjem. 2 timer igjen no:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kunne aldri falle meg inn å tattovere samboern min (eller mannen), da med tanke på what if?

Men veldig søtt, jeg må innrømme det :) Og ut i fra hva du har skrevet tidligere så passer det veldig godt inn hos dere da dere elsker hverandre :)

Veldig søtt, men det skjer ikke her. Elsker tatoveringer, men kjærestens/konas navn syns jeg er litt "fjortis" selv om det er søtt.
Sambo har dog jentenes(døtrene våres) navn inni sleeve tatoveringen sin. Det er veldig koselig syns jeg:)

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Etter å ha sett et tatoveringsprogram på tv kom vi på at bryllupsdato kan være fint å ha tatovert :)

❤️❤️

Pappa tatoverte inn navnet mitt på brystkassa for noen år siden. Med litt hjerter og 4-kløvere rundt. Nå er jo han en gammel sjømann da og tar en ny tattis hvert år han besøker hjemlandet :P
Det var jo søtt gjort av kjæresten din da, nå er kjærligheten deres foreviget :)

Back
Topp