min jul....

Lene!

Glad i forumet
Ble innlagt i går formiddag pga sterk svangerskapskvalme. Har fått veskebehandling en stund nå og nå klarer jeg å drikke på egen hånd. Klarer ikke ta til meg fast føde da jeg brekker meg med en gang jeg spiser noe. Er nå på 3 dagen uten å ha spist noe. Orker snart ikke mer...
 
Huff, det hørtes utrolig kjipt ut! Håper formen kommer seg, og at du får i deg litt mat :) God bedring!
 
Jeg vet akkurat hvordan du har det. Det er helt grusomt mens det pågår, men en motivasjon er jo at det er for en god sak :)
Har liggi med hypermesis fra jeg var 5 uker på vei. Vært innlagt to ganger i løpet av disse 4 ukene for å få væske pluss noen dagbesøk innimellom for å få "påfyll".. Når de målte ketoner i urinen så var den på 3+...

Et tips.. Få legen til å skrive ut Afipran stikkpiller. Det redda jula mi for å si det sånn.  Hadde aldri i verden trodd jeg skulle klare å feire julaften i går og trodde hvertfall ikke jeg skulle få i meg noe mat og drikke.. Men jeg hadde en resept på nettopp denne liggende, som jeg fikk på sykehuset forrigang jeg var der. Henta den i går, and guess what.... Kvalmen forsvant HELT og jeg kunne spise og drikke HELE dagen ,som normalt!!! :) Det var så ufattlig deilig, å jeg angrer på at jeg ikke henta den på apoteket for ei uke sia!!!
Verdt et forsøk hvertfall:)
 
Hoff... Og jeg som klager på konstant kvalme, har jo egentlig ingenting å klage på.
Håper at det værste går bort snart, så du kan leve normalt i hvertfall.

Masse god bedring til deg :)
 
Huff, det hadde jeg mitt første svangerskap! Er 5 uker på vei nå, og var 7 uker når det kom sist gang! Håper ikke det kommer igjen. Jeg vet hvordan du har det, men STAKKAR deg å få det på jul da :(  God Bedring!
 
Huff, stakkars deg! :-( Håper det går fort over! Og husk- Det kommer noe godt pga av den kvalmen. ;-)
 
Back
Topp