Min husbygger-dagbok

Kommer det noe oppdatering snart???

Hehe.. så gøy med etterlysning da[:D] Jo det kommer snart en oppdatering [;)] Vi holder på å male utvendig nå, åsså har det vert litt stopp med snekkerene. Men når stilaset er tatt ned i forhåpentligvis neste uke, da kommer det ny oppdatering[:D] Går også å venter på noen pyntesøyler som skal vere på balkongen og ved inngansdøren. De kommer 21 sept, så mulig jeg venter til de er på plass[;)]

wow! så fint det blir!! hvor stort er det?

ORIGINAL: 3xS

wow! så fint det blir!! hvor stort er det?

Er vel tilsammen 220kvm, så er helt normalt. Ser sikkert større ut enn der er[;)]

Fy F**N så lekkert det blir!!![:D][:D][:D][:D]

(PS. Sånne søyler vil jeg ha også! LOVE IT)

Anonabella: Vi får 3 STØRRE søyler ved inngangspartiet! Elsker de! Bare de er grunn nok til å falle for huset[:D][:D][:D]

Så utrulig fint hus, gratulerer[:D][:D] Vi er selv i søkeprosessen for å få bygg, men ting tar tid[&o] Hvor lang tid har dere brukt siden dere var ferdig med grunnmuren? Masse lykke til med innvendig arbeid, heldig er dere[;)][:D][:D][:)]

ORIGINAL: mortiljenteoggutt

Waow, knallfint hus da og området er kjempe fint.
Hvor i Norge er dette?

sogn og fjordane[;)]

Så flott hus, og for en utsikt!

Eeey, hvorfor er bildene borte? [&o] Er innom å sjekker nå og da hvordan det blir til underveis! [:)] Spennende og følge med da vi selv driver bygger! Er nettopp starta da[:)]

Back
Topp