Chastli
Flørter med forumet
For ett år siden bestemte vi oss for å få ett barn til. Datra vår var da 4 år og 9mnd. Satte igang prøvingen etter utak av spiral fra slutten av mars
Lille spiren klaffet i juni 2014 og vi hadde en fantastisk sommer vi 3, sammen med vår lille hemmelighet
. Høsten kom og jeg hadde en skummel blødning rundt uke 13, veldig vond opplevelse som førte til en rekke ekstra undersøkelser. Alt stod bra til med den lille som vi etter en tid fikk vite ble en prins
Svangerskapet gikk veldig fint, trente og jobba og var i fin form. Jobbet frem til uke 37 og tok meg en velfortjent pause i 1uke før jeg tok turen på jobb igjen uke 37+9 (frisør). Stod på jobb 7mars kl 15.00 og stripet håret på min svigerinne da jeg kjente vannet gikk,.,.,.., (trodde jeg) litt i tvil så sa jeg ikke noe og vi tok med oss svoger, svigerinne og nevø hjem på middag. Måtte bytte 4 bukser under ett par timer og skjønte at nå GIKK vannet. Fikk sendt de hjem, ordnet b.vakt og kjørte ned til sykehuset for vannavgang kontroll ca kl 19.00. Ble registret, men hadde enda ikke vondt så ville hjem igjen. De sa jeg burde bli, men jeg var enda ikke klar for å være der om det ikke satte igang. Tok en tur hjem, ordnet mer b.vakt og lagg meg i senga. Da begynte det! 8min i mellom og varer i ett minutt, kl er nå 22.30. Pakker oss nå ned på sykehuset og er der 00.15 med 2cm. Alt settes igang og cm stiger fort, får smertestillende på 4-5cm og får slappet av litt. Kl 04,30 er jeg på 7cm og alt eksploderer, jeg klarer ikke roe meg og han er ute kl 04.56! Even kom da til verden 8mars på uke 38+0 med sine 2940g, 49cm og 33cm rundt hodet. Han er imorgen 1 uke og til nå vært kjempe snill, han sover og vi sover. lykkelig <3