Min historie *oppdatert*

2barns mor

Elsker forumet
Jeg er en dame på 28 år som har i mors øyne to fantastiske flotte barn, jeg har levd med barnefar i 12 år, ( som er en kjempe god venn og en fantastisk flott far) men nå i sommer bestemte vi oss for å gå hver vår vei, noe som egentlig har vært ganske tungt, spesielt med tanke på barna, økonomien og alt det praktiske som man plutselig må stå for alle.

Den siste tiden har jeg fått veldig god kontakt med en annen mann, han er bare alt jeg ser etter, trenger og har savnet i alle år.
Vi har ikke kjent hverandre så lenge, men allikavell så føles det som om vi har kjent hverandre i en år rekke.
Han har vært en helt fantastisk støtte i en vanskelig tid :)

Vi har ikke vært offesielt kjærester, jeg har villet ta ting litt med ro og vil at min eksmann skal informeres før han får rykter slengt i fjeset fra andre. Han er nå innformert og han ønsker meg lykke til og alt godt. :)
 
Men i går (mandag 22.okt) fikk jeg det føre meg at jeg skulle ta en graviditetstest, skjønner ikke helt hvorfor, siden jeg ikke venter mensen før til fredag, men i det siste har mensen vært ustabil, så jeg tok da denne testen. Den viste en svak positiv, hjelpes meg og skrekk og gru......
Da holdt jeg på å gå i gulvet kan man si!!!

Det var ikke dette jeg trengte nå. Jeg vil ha barn med han(han har ingen fra før) men tidspunktet er bare helt feil. Og selv om eksmannen min har sagt at han ønsker meg godt, vet jeg at denne nyheten kan gi han en ny liten knekk, siden jeg vet han ønsket seg flere barn.

Jeg er en sterk motstander av abort, og ansvar for mine handlinger skal jeg ta, men jeg er bare så redd for hvordan vennskapet og sammarbeidet til min eksmann vil bli.....
Han er forståelsesfull, så jeg tror det går bra, men dåg......

I går ringte jeg til mannen jeg har blitt så glad i, jeg måtte fortelle han nyheten om at jeg var gravid og jeg trengte virkelig at han holdt rund meg.
Da han kom, fikk jeg en sms om å lukke opp døra, der på trappa sto han med de vakkreste røde rosene i hånden og en liten plakat som han hadde laget hvor det sto,
Vil du være kjæresten min?  <3


Det har skjedd veldig mange ting på veldig kort tid for oss den siste tiden, vi har bestemt oss for at han flytter inn til meg nå og da er det kanskje på tide at jeg hilser på foreldrene hans :P

Jeg vet at de synes ting går litt fort (de vet ikke om graviditeten) men vi er voksene så hva kan de si. ;)
Jeg er veldig spendt på hvordan det første møtet vil bli og hvilket inntrykk de vil sitte igjen med av meg, håper vi får kjempe god kjemi og vil få det fint sammen fremover.

Så ønsk meg lykke til, for ikveld kommer "svigermor og "svigerfar" på kaffe :D




 
Åååh så søt <3 gratulerer med kjæreste ;-) eksmannen kommer nok til å gå seg til når han får la det synke inn, men kommer nok som en overraskelse på han først..>
 
Gratulerer med kjæreste og positiv test . Så godt at du er lykkelig da. Å ha den følelsen å være forelsket. Dette går nok så bra så selvom jeg forstår at en positiv test kommer som ett sjokk akkurat nå.
 
Så deilig at du virkelig føler du har truffet riktig mann da :) Skjønner du føler ting har gått litt fort, men jeg tror det kommer til å gå kjempebra!! Fortell det med omhu til x-mannen din, så vil han nok forstå.
Ønsker deg lykke til, og nyt forelskelsen:)
Hold oss oppdatert da, har du fortalt kjæresten det?
 
Ja jeg må fortelle eksmannen min det, men gruer meg noe så sykt. Aner ikke hvordan jeg skal få sagt det!!!
Og ja kjæresten min vet det, han fikk beskjed samme dag som meg :) dette har ikke helt gått opp for oss enda, jeg venter fortsatt på mensen emoticon

Det er så rart for dette kunne ikke vært værre tidspunkt å bli gravid på, sammtidig om det hadde gått galt nå, så hadde vi blitt så lei oss.
 
Gratulerer :) Og for en romantisk mann <3
 
Så romantisk <3 ble helt rørt jeg nå :) Dette ordner seg nok:) Alle trenger ikke vite noe enda, er jo tidlig:) Nyt graviditeten:) Sikkert en mening med det <3
 
Ja jeg klarer å nyte graviditeten litt mere nå, og regner med at det vil bare bli bedre og bedre med tiden. men fortsatt er det litt vanskelig! :)
 
emoticon 
 
Gratulerer med ny kjæreste og graviditet. :)

Dette er jo litt spennende! Hvordan gikk det med "svigers" på besøk? :)
 
Det gikk kjempe bra
 
Det gikk kjempe bra
 
Så bra :) Fortalte dere dem om graviditeten nå, eller venter dere litt med det?
 
Så flott!
 
Lykke til i kveld, går helt sikkert kjempebra:)
Du får informere etterpå:)
 
Back
Topp