Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: HanneHMSignerer, håper dere kommer gjennom dette. Og at han tar det rette valget[:)]
Det var en sterk, og trist historie, som likevel viste mange gleder!
Krysser det jeg kan for at han kommer seg gjennom dette, og at dere skal få et langt og godt liv sammen.
ORIGINAL: Thinkerbell82
Uff vet ikke hva jeg skal skrive...
Krysser fingrene for at han klarer det denne gangen, og roser deg for å være en fantastisk mor for dine to barn, til tross for din unge alder[:(]
Håper alt går bra med dere, hold oss gjerne oppdatert.
Stor klem[:(]

håper det går bra denne gangen, og masse lykketil[:)]ORIGINAL: aimste
off, tårene triller her [:(] så utrolig tøft det må være!
vet ikke helt hva jeg skal si, men vil gi deg en kjempeklem, å krysser fingrene for at dere klarer dette! [:)]
ORIGINAL: Lissyjane
Så sterk du er og så flott at du ville dele dette[:)] Krysser fingrene for at det ordner seg for dere. Vet alt om hvordan det er å se på at de du elsker ødelegger seg selv.. Du har vært kjempetøff og du fortjener virkelig at det ordner seg for deg og barna dine[:)]

ORIGINAL: Dollysmurfen
Sterk historie. Jeg vet veldig mye om hvordan det er å være avhengig av dop og hvordan det er å være sammen med narkomane.
Sender deg en kjempegod klem, og håper virkelig du kommer sterkere enn noensinne ut av dette, noe jeg er sikker på at du gjør! Du høres ut som et godt menneske. Fortsett med det.[:)]