Min historie Forferdelig lang :)

ORIGINAL: aimste

off, tårene triller her [:(] så utrolig tøft det må være!

vet ikke helt hva jeg skal si, men vil gi deg en kjempeklem, å krysser fingrene for at dere klarer dette! [:)]

Krysser fingrene for Hans, det er mulig å bli rusfri og holde seg rusfri!! Jeg ønsker dere all lykke til, hilsen ei som er lykkelig gift med eks heronist.

Hei. Sånn trist og fin historie du har skrevet - du har virkelig klart å få frem både gledene og forbannelsen ved å være pårørende til en rusmisbruker!

Jeg håper og ber om at dette blir den aller siste sprekken for mannen din - aldri mer!! Jeg håper også at du har støtte og hjelp fra familie og venner, og fra andre pårørende av rusmisbrukere, som vet hvordan det er!

Lykke til :)

Dette var sterkt å lese, samtidig skrev du det på en veldig fin måte! Jeg håper virkelig mannen din vil klare dette - ønsker dere alt det beste og sender deg en stor klem[:D]

ønsker han lykke lykke til,og håper for dge og barnas skyld at han klarer det og lever lykkelig sammen alle 5[:)]

har selv en pappa som valgte rusen istedenfor meg før jeg ble født,og det sitter godt etter..

er godt det ikke bare er meg som ser det gode også i narkomane[:)]

krysser også fingrene for at han klarer å se litt mer mellom fingrene for barna sine og at han ikke faller bort pga rusen

ORIGINAL: HanneHM

Det var en sterk, og trist historie, som likevel viste mange gleder!

Krysser det jeg kan for at han kommer seg gjennom dette, og at dere skal få et langt og godt liv sammen.
Signerer, håper dere kommer gjennom dette. Og at han tar det rette valget[:)]

.
Håper virkelig at "hans "klarer å bli rusfri. Det er ingen lett sak. Mangtil livet om venkee fordømmer narkomane, alkoholikere og spillegale. Men det er faktisk en sykdom. og de er mennesker som deg og meg.
Syns det er flott av ham å være ærlig med deg fra starten.. om du var 17 og sikkert hodestups forelsket.
så en utolig sterk dokumentar tror det var en takk til livet. og det er dessverre slik at rusen følger mange hele livet.

du har en stor oppgave fremover å ta vare på 3 barn- og gi dem trygghet og masse kjærlighet.

Krysser det jeg kan for at han kommer seg gjennom dette, og at dere skal få et langt og godt liv sammen.

ORIGINAL: Thinkerbell82

Uff vet ikke hva jeg skal skrive...

Krysser fingrene for at han klarer det denne gangen, og roser deg for å være en fantastisk mor for dine to barn, til tross for din unge alder[:(]

Håper alt går bra med dere, hold oss gjerne oppdatert.

Stor klem[:(]

åh! utrolig sterkt å lese[:(] Ante ikke at det var så masse.
Du er en utrolig sterk person, og greier virkelig alt du setter deg fore!!!
Jeg er utrolig imponert!!!
Du har en ståpåvilje, og er en humørspreder uten like.
Og har fantastisk positiv innstilling.
krysser fingrene for at det virkelig går denne gangen.
Hvis ikke vet jeg at du er sterk nok til å greie det allikevel.

*klem*

håper det går bra denne gangen, og masse lykketil[:)]

ORIGINAL: Vand

Vet ikke hva jeg skal si egentlig............. men det har vært tøffe tak for deg, det skjønner jeg. Men vær så snill, uansett hva du gjør; PRIORITER UNGENE, ikke mannen din!!!!!!!! De fortjener å vokse opp i ett stabilt og godt hjem UTEN rus! [&o]

ORIGINAL: aimste

off, tårene triller her [:(] så utrolig tøft det må være!

vet ikke helt hva jeg skal si, men vil gi deg en kjempeklem, å krysser fingrene for at dere klarer dette! [:)]

Som om jeg skulle skrevet det selv, masse lykke til og her krysser jeg fingrene for dere alle[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Så sterk du er og så flott at du ville dele dette[:)] Krysser fingrene for at det ordner seg for dere. Vet alt om hvordan det er å se på at de du elsker ødelegger seg selv.. Du har vært kjempetøff og du fortjener virkelig at det ordner seg for deg og barna dine[:)]

sign

Ønsker deg masse lykke til!! Krysser fingrene for at mannen din klarer det denne gangen!!!

Håper "hans" klarer og bli helt rusfri det er mulighet for han klarer det... er KUN viljen det står på.. og håper han klarer det og at dere blir en flott familie sammen... veldig fint og skrive kontrakt... for da vet han selv hva han mister om han gjør det igjen...

lykke til og vær der om han trenger deg... jeg vet hva det innebærer.

hilsen ei eks narkoman

ORIGINAL: Dollysmurfen

Sterk historie. Jeg vet veldig mye om hvordan det er å være avhengig av dop og hvordan det er å være sammen med narkomane.
Sender deg en kjempegod klem, og håper virkelig du kommer sterkere enn noensinne ut av dette, noe jeg er sikker på at du gjør! Du høres ut som et godt menneske. Fortsett med det.[:)]

Hun er det mest fantastiske menneske jeg kjenner og et hjerte av gull :)

Signerer

Back
Topp