Min historie Forferdelig lang :)

ORIGINAL: HanneHM

Det var en sterk, og trist historie, som likevel viste mange gleder!

Krysser det jeg kan for at han kommer seg gjennom dette, og at dere skal få et langt og godt liv sammen.

sterk i historie..håpper og tror hans klarer det bare viljen er der of me støtte fra deg..du er en kjempe sterk person og virker kjempe god hjerta.

min beste kamerat og fader til minste jenta mi er xnarkomann,så vet lit om hvor tøfft det kan være--

mange gode klemer til deg..og skal krysse alt jeg har for at han klarer det denne ganga

ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

ORIGINAL: Vand

Vet ikke hva jeg skal si egentlig............. men det har vært tøffe tak for deg, det skjønner jeg. Men vær så snill, uansett hva du gjør; PRIORITER UNGENE, ikke mannen din!!!!!!!! De fortjener å vokse opp i ett stabilt og godt hjem UTEN rus! [&o]

Selfølgelig. Er derfor jeg skriver at jeg er innstillt på å bli alenemor til 3 søte små [;)]

Synes du er utrolig tøff jeg....Dette virker det som du klarer fint[;)] Stol på deg selv

Sterk historie! Håper han klarer å bli rusfri nå, for godt.. Lykke til videre!!
Du virker utrolig sterk.. så er sikker på at dersom han ikke klarer det, så vil du klare deg fint som alenemor med 3 stk å ta vare på.. selv om det ikke er drømmen å bli alene med dem!

ORIGINAL: aimste

off, tårene triller her [:(] så utrolig tøft det må være!

vet ikke helt hva jeg skal si, men vil gi deg en kjempeklem, å krysser fingrene for at dere klarer dette! [:)]

Back
Topp