Min herlige svigermor!!

krogenbaby

Elsker forumet
Ååh, jeg er SÅ glad for at min svigermor er blitt ei av mine beste venninner! :)

Dama må rett og slett oppleves! Nærmer seg 50, men gud så ungdommelig i både sinn og utseende! :)

Hun mista sin yngste sønn i en 4-hjuling ulykke 14 april, for nå straks 3 år siden!

Da jeg ble gravid ble hun bare overlykkelig! Hjalp oss å ordne til leiligheten i huset hennes (stooort hus, 600 kvm. tre leiligheter på 200 kvm hver)

Nå etter Kenny har kommet til verden så passer hun han masse, trille turer og koser seg! Jeg kan se i ansiktet hennes at hun elsker den lille gutten SÅ høyt, og har virkelig kommet seg etter alt som har skjedd.

Selv om Kenny ikke kan ta vekk sorgen i hjertet hennes, kan han hvertfall spre mye glede for henne i årene som kommer!!

Akkurat nå har de vært på trilletur, og han ble me henne opp å får mat der! <3

Måtte bare få skryte litt av henne!! Er ikke alle som er så heldige me svigermora si som meg ;D

Nei, det er nok ikke alle som kan si det samme om sin svigermor. Så flott og håper du husker på å si det til henne, det setter hun sikkert pris på.

Selv om min kan være veldig intens og legge seg litt for mye oppi ting noen ganger tilhører jeg også de som har en flott svigermor. Hun er også veldig glad i Jonas og passer har mye. Hun har hatt han hos seg noen netter slik at jeg får sove og stiller virkelig opp. Hun kan derimot ha meninger om alt noen ganger og det kan ibland bli litt feil. Men da har jeg lært meg å si "ja ja" og ikke si så mye mer.

Det er veldig greit å ha en besteforeldrene i nærheten. Min mamma bor i Sverige, så det er fint å ha farmor i nærheten. Derfor er det også fint at vi kommer overens.  

Så bra! Godt at barna har besteforeldre som stiller opp! :)

Mine foreldre bor 10 min unna.

Men de passer på både ungene til søstra mi, OG søstra mi. hehe!

Hun gikk nettopp fra BF, og flytta hit, helt alene. me en gutt på 1 1/2 år, og ei jente på 3! Så de koser me Kenny når de får tid :)

MEN, man skal virkelig ikke klage. For svigerfar, han er en helt annen historie................... Har aldri stilt opp for min sambo...

Heldig er du,jeg har et svigermonster..nesten sluttet å komme på besøk etter at di er begynt å kreve mere enn bare å ligge å sove i armkroken[:@]..hun kan irritere stein[8D]
Så ta godt vare på henne[;)]

huff så slitsomt!!! :/

Ja jeg prøver så godt jeg kan å minne henne på at hun er enestående :)

så kjekt å ha en slik svigermor da [:D][:D][:D]

ORIGINAL: mamma87

så bra!!det hørtes godt ut!!
Jeg har også noen topp svigerforeldre,men dem bor så langt unna at det er sjeldent vi treffer dem..

sign. Må helt til Australia for å finne mine :( :(

flott svigermor, jeg hadde ei slik ei som jeg var uendelig glad i. Hun får desverre ikke oppleve sitt 3de barnebarn [:(] for hun døde av kreft bare 43 år gammel [:(][:(]

Så herlig med en slik svigermor[:)]

Jeg har også en snill svigermor som stiller opp og er veldig tålmodig og hengiven ovenfor Emil[:)][:)] Har også mine foreldre nære så jeg synes også jeg er veldig heldig[:)]

Heldigen, min har passa gutten min 1 gang på 3 og et halvt år[:'(] han ser bilder av na og spør kem e det, bor bare 20 min vekke med bil.
Snuppå har sett na 3 ganger etter hun blei født..

Så du er super heldig[:)]

Jeg har også et skikkelig sivigermonster. Har ikke sett eller hørt noe fra henne på over 2 år, siden like etter at storesøster ble født (hun bor bare ca 15 minutter unna). Vi fikk ikke engang en sms da Rikke ble kom. Da jeg gikk gravid med storesøster truet hun med å ringe barnevernet på oss siden vi ikke hadde det rent nok (vi rydder og støvsuger hver dag, vasker og tørker støv hver uke og ekstra ved behov). Hun har sagt til mannen min at hun skulle ønske at han var narkoman og hun krevde oss for 30 000,-kroner i "leie" for en bil vi hadde lånt av henne ca en måned (hun er millionær fra før). Hun kom flere ganger hjem til oss uten at jeg var der, gikk igjennom klesskapet mitt og kastet klær, møbler og annet som HUN mente at vi ikke hadde bruk for (uten å si noe til oss). Til og med i vårt eget bryllup gikk de rundt å rakket ned på oss til de andre gjestene (før de tok med seg tanta barna sine på 6 og 8 år og fyllekjørte). Jeg synes kjempesynd på mannen min, men selv synes jeg egentlig det er godt å slippe å ha mere med henne å gjøre.

Back
Topp