Min herlige guddatter

Hjerteknuseren

Betatt av forumet
Min herlige guddatter er 3 år og har fått vite at jeg har baby i magen og dette skapte en liten morsom efta i dag, så må bare dele med dere :)

Da vi hentet henne og min gudsønn på 1,5år i bhg i dag spurte hun meg om jeg hadde spist baby????
Vi sier jo det at maten er i magen som man spiser ol, ikke rart hun tror jeg har spist baby :p
Så her måtte det fortelles enkelt at, nei jeg har ikke spist baby, men baby kom i magen min ved hjelp av ett lite pappa og mamma frø som ble satt inn.

Da vi kom hjem til de så spurte hun om vi ikke kunne åpne opp magen og se på baby. Måtte fortelle at det går ikke, baby skal ligge inne i magen til den er stor nok til å komme og hilse på oss.
 Så hun la hodet på magen min og sa at hun hørte baby prate... Jaha, sa jeg, hva sier den da?
"Nanana" fikk jeg til svar :p
 Mens hun fortsatt lå med hode på magen begynte hun å synge alle sangene hun har lært i barnehagen! Ble helt rørt jeg <3

Da på kvelden når vi så på tv og kosa i sofaen, strakk hun seg plutselig ut, dro opp genseren sin og la dukka si på magen sin. "Nå har vi begge baby i magen "tante"! 

Verdens nydeligste guddatter vet du! <3

aaaw så skjønt <3 er så hærlig med desse små.. 
eg har prøvd å forberede gutten min også 3år på ka som vil skje når babyen kjeme så har fortalt at mamma må gi melk til babyen med puppen slik som *** gjorde med *** når han var baby.. det var no greit det.. så i dag noen dager senere så kom han bort til meg dro opp t skjorten og sa "babyen kan få melk av puppen min og.."  er så skjønt når de sier sånn:)

Hehe, ja de er så skjønne vet du! :)
 Barn har sin egen måte å være på og det smelter ett kommende mammahjerte ;)
De tar jo det man sier og lager det til seg selv, så de "tar jo en del av det" på sin egen måte :p

Back
Topp