Min hemmelige venn!!

lenemor

Forumet er livet
Tuuusen takk for fantastisk morsom og fantasifull presang! Kjempesøte leker til mozartkula, nyttige strømper og strømpebukser, men morsomst av alt var mozarthjertene til mamman!!

Har ikke rukket å finne ut av det ennå, men jeg skal klare å gjette hvem du er - i mellomtiden skal jeg kose meg med gaven!!

Jeg trodde jeg skulle klare å gjette hvem jeg hadde som hemmelig venn jeg, men det har jeg ikke klart ennå...

Er så nysgjerrig!!! Spørs om ikke vi må ha en sånn avslørings-tråd etter hvert, om ikke jeg er den eneste som lurer da???

Jeg skreiv hvem jeg var i kortet til min hemmelige venn.. [:)] Er kjempespennende å få vite hvem som er hvems hemmelige venn ja..  Men går jo an å skrive det på et kort eller noe i presangen som sagt.. [:D]

trodde jeg fant et hint i pakken min, men det finner jeg ikke ut av allikevel.. må tenke litt mer...[8D]

Hmm.. Jeg glemte å legge med kort, å hint jeg, så min venn får ikke noen hint i det hele tatt..
Kan jo se på pakken at den er sendt fra oslo da, men vad hjelper det [:-]

ORIGINAL: Maria_10

Hmm.. Jeg glemte å legge med kort, å hint jeg, så min venn får ikke noen hint i det hele tatt..
Kan jo se på pakken at den er sendt fra oslo da, men vad hjelper det [:-]

Da vet den som får en pakke uten noe kort eller hint at pakken er fra Maria_10 [:D]

Argh!! Jeg finner ikke ut av hintet... og poststempelet går ikke å lese... hva skal jeg gjøre?? Jeg kan jo gjette at vedkommende bor i en av de store byene, for det var noe fra IKEA der... og det har man jo ikke i distriktene... men vi har jo så mange fra Oslo og omegn, Trondheim og omegn... [:@]

jeg skal slenge ut et forslag jeg... jeg tipper at min hemmelige venn er; K76!!

Har jeg rett??[8|]

ORIGINAL: Actrine

å nei...!!! er det bare jeg som ikke har peiling på hvem de kan være????? åååå

Nei, du er ikke det - jeg har jo ikke peiling jeg heller.. bare gjetter litt.. Har i alle fall klart å få antallet mulige kandidater litt ned...

hehe nei jeg er nok ikke din hemmelige venn nei lenemor. Har skrevet navn og nick på min gave jeg [:)]

ORIGINAL: k76

hehe nei jeg er nok ikke din hemmelige venn nei lenemor. Har skrevet navn og nick på min gave jeg [:)]

Hmm... hvem kan det være da???

Disse har jeg som mulige avsendere;
*kine*
oslojente 1980
monsoon
silje a
men jeg kommer ikke lenger i detektivarbeidet mitt... [&:]

[:D]Johooo - der fikk jeg svaret på gåten;

MONSOON - tusen takk for en kjempeflott gave... hadde du ikke ført på Raphael på navnelista nå så hadde jeg gått på veggene... [;)]

hihi[:D] Hadde tenkt å gjøre det etterhvert da, men syntes litt synd på deg, siden jeg og er av det nysgjerrige slaget[:D] Bra du likte gaven da, ikke lett å kjøpte til noen man ikke kjenner[:D]

Back
Topp