Min gale venninne..

nitalita

Gift med forumet
Fikk netopp tlf fra ei venninne i oslo: "hei vennen,har du tid til å møte meg imorra jeg skal på date i tr.heim i helga jeg skjønner du".......phuuu,så hun har best seg flybill og hele pakka for å møte en fyr hun har snakket med på internett og tlf[8|] Er litt moro og da at hun tørr,jeg er værtfall ikke den typen!!
Men dog......ikke alle venner har forstått helt at jeg har mann og barn nå og må planlegge litt..hehe. Men jeg skal nå møte henne da[:D]

Ha ha ha hadde ikke jeg heller tørt [:D]
men de er tøffe de som gjør det [;)]
Er noen som ikke fatter at man har barn og ting må planlegge ting [;)]

tøft! Vet ikke om jeg hadde våget selv, selv om forloveden min og jeg møtte hverandre på nettet, og så i virkeligheten bare 2 dager etterpå.... men vi bodde tross alt i samme by.

ORIGINAL: Junibaby

hihihi, ja noen har mulighet til og være mer spontane enn andre [;)] Vet ikke om jeg hadde turt og treffe noen jeg hadde snakket med på nettet. Det er jo veldig mye rare folk ute og går. Si hun hvertfall må være forsiktig [:)]

Nei er ikke den typen jeg heller som kunne gjort noe sånt......er den værste hønemora ovenfor henne...hehe,spør henne om alt!!

Møtte min kjære på nettet da. Men så er det jo bestevennen til typen til min søster. Så var ikke så farlig[:D]
Ellers hadde jeg nok vært litt skeptisk kanskje.

Oi, hun er tøff!!!

hehe...

Mannen min tok tog til Bodø han, fra Oslo, for å møte meg...

Håper hun har samme hell som meg :-)

Jeg tok fly over til Canada for å møte en jeg hadde møtt på nettet da... mannen min [;)]

Håper hun har hellet med seg hun også [:)][:)]

Back
Topp