Min første

5+0, nå er jeg "endelig" i uke 6. Jubler for hver dag nå føler jeg! Jeg har fortsatt ikke tatt noen ny test, men vurderer sterkt å gjøre det i morgen tidlig. Jeg leser om flere her som har mistet, og da får jeg vondt i magen! Redd for at det skal skje med meg også! Jeg skal til legen idag og sjekke stoffskifte, så jeg får høre litt med han! han vet heldigvis at jeg er over gjennomsnittet bekymret for det meste, så han sjekker alltid alt veldig grundig! Skulle ønske jeg hadde en følelse av at jeg var gravid, men har egentlig ikke det. Har murringer/stikninger, vond korsrygg, ømme pupper, så symptomene er jo der!
 
5+1 stoffskiftet var fortsatt bra, så det er en god ting :) kjøpte en ny digital som jeg tok, fortsatt 2-3, men vil si at bt testene viser grei økning da! Så stresser ikke enda! Fikk 1-2 for en uke siden også og så 2-3 to dager etterpå, så tar sikkert den siste på mandag eller noe for å sjekke :)

Fortalte det til foreldrene mine igår, om noe skjer så trenger jeg jo deres støtte tenker jeg! De ble veldig glad!
 
5+2 dagene snegler seg avgårde! Er ganske trøtt om dagene og litt irritabel! Har også litt løs mage..

Merker jeg håper og tror mer og mer hver dag! Håper så inderlig at det går hele veien
 
5+6, snart 6 fullgåtte uker! En liten milepæl i seg selv :) synes alle fullgåtte uker er milepæler jeg da! Igår var jeg ekstremt kvalm, brakk meg av diverse matvarer.. Det gav seg heldigvis utover dagen! Tror jeg var veldig trøtt igår, så la meg tidlig igår og føler meg litt bedre idag! Men fortsatt uggen! Og veldig veldig oppblåst! Ser veldig gravid ut! Ikke rart folk sier at de har hatt en mistanke om at noen var gravide når det endelig blir offisielt! Da har man jo vært oppblåst i 3 måneder :p
 
Hei og Gratulerer. Så kjekt at det er flere fra Bergen og omegn. Jeg har selv nettopp fått vite at jeg er gravid. Så er jo fint å kunne høre andres erfaringer rundt f.eks. ultralyd osv.
Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet, og at ikke du skal bli så dårlig :)
 
Hei og Gratulerer. Så kjekt at det er flere fra Bergen og omegn. Jeg har selv nettopp fått vite at jeg er gravid. Så er jo fint å kunne høre andres erfaringer rundt f.eks. ultralyd osv.
Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet, og at ikke du skal bli så dårlig :)

Tusen takk, og gratulerer selv :) jeg har stort sett vært sengeliggende de to siste ukene med kvalme :( håper det gir seg snart
 
Back
Topp