Lindajo
Elsker forumet
Hei alle sammen
Jeg har nr 3 på vei
En veldig stor overraskelse siden jeg gikk på Cerazette
Det startet med at tante rød uteble (siste mens startet 11.05), og testet flere ganger, men alle testene var negative. På fredag sist uke testet jeg positivt for første gang
Veldig stort sjokk for både meg og mannebeinet
Så kommer problemet... Fikk symptomene for første gang (utenom uteblitt mens) for ca 2 uker siden.
En test sist lørdag (nesten 6 uker på vei fra sist mensstart) var negativ.
Så kommer spm. Ble sendt til tidlig ul og var der på tirsdag.
Der sa han at jeg mest sannsynlig har en MA siden han ikke fant hjerteslag på spiren
Han klarte ikke å måle spiren pga et eller annet jeg ikke fikk med meg (han snakker litt gebrokkent).
Tok HCG blodprøve på tirsdag (Den var på 1749...) og var innom idag for å ta ny.
Skal inn igjen på ul imorgen og få ny status i forhold til alt dette....
Både jeg og mannebeinet tror at befruktelsen skjedde rundt 30. mai og da kan jeg ikke være 7 uker på vei...
Men virket som gynekologen som tok ul ikke ville høre på det...
Håper og krysser fingrene for at dette går bra!
Kan det stemme at jeg er mindre på vei? og i så tilfelle om befruktelsen skjedde rundt 30. mai, hvor mange uker er jeg på vei nå da?
Vet ikke hvordan jeg kan tolke det gynekologen sier i forhold til alt dette.
Kanskje litt dumme spørsmål jeg har, men har ikke vært borti dette tidligere....
Jeg har nr 3 på vei
En veldig stor overraskelse siden jeg gikk på Cerazette
Det startet med at tante rød uteble (siste mens startet 11.05), og testet flere ganger, men alle testene var negative. På fredag sist uke testet jeg positivt for første gang
Veldig stort sjokk for både meg og mannebeinet
Så kommer problemet... Fikk symptomene for første gang (utenom uteblitt mens) for ca 2 uker siden.
En test sist lørdag (nesten 6 uker på vei fra sist mensstart) var negativ.
Så kommer spm. Ble sendt til tidlig ul og var der på tirsdag.
Der sa han at jeg mest sannsynlig har en MA siden han ikke fant hjerteslag på spiren
Han klarte ikke å måle spiren pga et eller annet jeg ikke fikk med meg (han snakker litt gebrokkent).
Tok HCG blodprøve på tirsdag (Den var på 1749...) og var innom idag for å ta ny.
Skal inn igjen på ul imorgen og få ny status i forhold til alt dette....
Både jeg og mannebeinet tror at befruktelsen skjedde rundt 30. mai og da kan jeg ikke være 7 uker på vei...
Men virket som gynekologen som tok ul ikke ville høre på det...
Håper og krysser fingrene for at dette går bra!
Kan det stemme at jeg er mindre på vei? og i så tilfelle om befruktelsen skjedde rundt 30. mai, hvor mange uker er jeg på vei nå da?
Vet ikke hvordan jeg kan tolke det gynekologen sier i forhold til alt dette.
Kanskje litt dumme spørsmål jeg har, men har ikke vært borti dette tidligere....