Min første skoledag

SillyDilly

Forumet er livet
DRITT![8|][&o] Kjente INGEN der, men alle andre kjente hverandre.! Var vell ganske viggo kan man si! Havnet i en ok klasse (tror jeg) Men det var en del sånne "jeg er så tøff i trynet og driter egentlig i skolen" jenter det[8|] Jaaadda! Men, men var deilig å bli ferdig med den første dagen, men jeg gleder meg til å begynne med fag! I morra skal vi jo gå tur faktisk[:'(][&:] Og de åpnet den første timen med å lese tornerose for oss[8D]

Dere er tøffe og flinke og kommer til å gjøre det bra på skolen og få mange venner, for dere har lyst til å være der, og det er det viktigste!! [:)][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Dere er tøffe og flinke og kommer til å gjøre det bra på skolen og få mange venner, for dere har lyst til å være der, og det er det viktigste!! [:)][:D]

ORIGINAL: ~Yakine~

Jeg hadde og min første skoledag idag. Følte meg gammel! [8|] Videregående, og jeg var eneste som var blitt mamma i klassen min... To er på samme alder som meg da. Ellers er de ganske mye yngre ja! [8D] Gamle Stine! [8D][:D]

Vi får trøste hverandre Silly! [:D]

Ja! Vi får det! Hihih.. ER nok ikke noen andre mødre i klassen min heller nei! komme til meg da Yakine å gå på skole med meeeg[:D][:D][:D]

Sign[:)]

sign!! [:)]

Gjør vel ikke noe om du ikke kjente noen- tenk hvor mange nye du blir kjent med nå[:)]

Det går nok bra, du blir jo alltids kjent med noen etter hvert...

Kos at dere skal på tur i morgen, hvor skal dere??

ORIGINAL: Mamma24*

Sign[:)]

Signerer denne jeg også. Lykke til videre[:)]

Back
Topp