Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere mååå bare spørre det var bare denne ene typen bokse de hadde der jeg var kan være de har tatt inn bare for å prøve, vet ikke jeg men håper de fortsetterJeg har også sjekket vero moda, men fant ikke noe mammabukse dessverre. Men jeg turte heller ikke å spørre da, så mulig jeg får ta en tur til nå som jeg vet hvilket merke det er
Skal virkelig kjøpe meg noen tøffe og gode bokser når kulen blir stor topper har jeg nok av som vill passe leeenge, men boksene er værre,Jeg har nå 3, ei fra sist og kjøpte 2 nye dongeri. Er så gørr å bare gå i tights
mn alle mine er H&M, tror jeg skal se på vero moda tilfelle de har her
Ååååhh awesome!!! Tusen takkSniker fra august har bestilt meg 5 bukser fra veromoda, dere finner dem på www.mamalicious.com digger buksene!
Ganske normale vil jeg si men strechbuksene er det mye strech i, kunne sikkert hatt ett nr mindre enn jeg vanligvis bruker men di passer nokk etterhvertKordan er dei i størrelsen ?
Sniker fra august har bestilt meg 5 bukser fra veromoda, dere finner dem på www.mamalicious.com digger buksene!