Min første mamma bokse:)

Stilig, den buksa satt jo knallfint! Slenger meg på spørsmålet om hvor den er kjøpt?

Kjøpte den på vero moda, jah... Jeg vet... Ante ikke at de hadde mamma bokser der:p men en på jobben som fortalte det, tilbud og de hadde bare denne ene sorten inne, vet ikke om de har hatt flere før?:S veldig fornøyd:)

Den var veldig fin, og selvom de hadde bare den ene sorten inne, så var det jo vel verdt de 100 kr. Da jeg først fikk positiv test var det jo midt oppi januarsalget, så jeg fant meg en bukse på H&M.no på salg. Men den passer i bena nå, så får vi se om den passer når jeg skal over til mammabuksene o_O

Genial! Kjøpte også min første mammabukse her om dagen. HM da til 300. Syntes ikke det var så ille men dine slo mine!

kjempefin :)

Er kjempe fornøyd men uvant med det båndet over magen:p venner meg vel fort til det:) godt å bruke jeans igjen, har ikke brukt det sia 10/15 kilo siden...

Jeg må brette ned båndet på min. Det er for slakt rett og slett og bare detter ned. Antar at det er fordi jeg har brede hofter og må opp i størrelse men et veldig smalt liv. Og jeg har nesten ikke mage enda så er ikke så mye å dekke liksom! :p

Men jeg skal ta meg en tur på Vero Moda, var skikkelig fine!

Nais :D

Fin bukse, og fin mage :)

Tok meg en tur på Vero Moda i går men fant den ikke :(. Jeg spurte ikke da men var vel på salg så tenker de var utsolgt. Jaja, finner vel noen andre!

Jeg har nå 3, ei fra sist og kjøpte 2 nye dongeri. Er så gørr å bare gå i tights :P

mn alle mine er H&M, tror jeg skal se på vero moda tilfelle de har her :)

Back
Topp