Min første "bestillings" kake

ORIGINAL: iselinn88

veldig imponerende[:)] hadde vært gøy å sett flere kaker[:D]

flere på bloggen. Helt fra jeg begynte å prøve meg. Så mye dårlig..hehe.. www.abbs.blogg.no

... Takk for oppmuntrene ord..[:)]

Kjempefin :) hvor mye tar du for en sånn kake? Er hobbybaker selv og vet aldri hva jeg skal ta betalt [:'(]

Å så flink du er[:D]
Hvor kjøper du sånn farget marsipan?? Det er jo så sinnsykt stilig:))

Den er jo kjempefin, og jentene som skal få den blir garantert fornøyd.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Kjempefin[:D] Flink du er!

Sign!!

ORIGINAL: gullgutt09

Kjempefin :) hvor mye tar du for en sånn kake? Er hobbybaker selv og vet aldri hva jeg skal ta betalt [:'(]

Tok 250 for denne.. vet ikke å jeg skal ta betalt jeg.. tørr liksom ikke be om så mye heller.. 250 dekka det kaKa koster å lage, men den tok jo 10 timer å lage[8D] Men det er jo hobby[:)]

Kaos: Det er Marshmellow fondant som jeg har farget selv med wilton kake farger[:)]

Mrs J : Hvis du tror det er godt nok så er jeg alltid klar for å bake[8D]

ORIGINAL: AB

Tok 250 for denne.. vet ikke å jeg skal ta betalt jeg.. tørr liksom ikke be om så mye heller.. 250 dekka det kaKa koster å lage, men den tok jo 10 timer å lage[8D] Men det er jo hobby[:)]

Kaos: Det er Marshmellow fondant som jeg har farget selv med wilton kake farger[:)]

Mrs J : Hvis du tror det er godt nok så er jeg alltid klar for å bake[8D]

Er du??Så greit.[:D]
Sender deg en pm ei stund før konfirmasjonen jeg.Er jo ikke før i mai,men du skal få beskjed i god tid før[:)]

Jeg pleier også å ta ca det som det koster å lage den.. Men det er jo egentlig litt lite.. [:-] men jeg tør ikke si mer hehe.. Det er jo som sagt en hobby, men vi burde jo tene litt på det [:)]

WOW - den var kjempefin!

Men du må klare å sette bedre pris på det du lager!!!

Hadde min første kakebestilling for to uker siden - var kjempespent på mottakelsen, og de ble superfornøyde. Utrolig morsomt!

Jeg pleier også å ta ca det som det koster å lage den.. Men det er jo egentlig litt lite.. [:-] men jeg tør ikke si mer hehe.. Det er jo som sagt en hobby, men vi burde jo tene litt på det [:)]
[/quote. Huff.. Ja..tørr ikke si mer heller, men det tar jo litt tid å laga[:)]Kanskje vi må høre på merethe_80 .. ha litt tro på oss selv og ta det det er verd[8D] men jeg synes ikke det er så lett...(å vanskelig å vite å det er verd også)

Det er kjempevanskelig å vite hva man skal ta betalt.

Jeg er innom kakefesten.com, og der er det gode tips å hente.

Da jeg bakte Lynet McQueen-kake (som absolutt ikke tok 10 timer) så overlot jeg til mottaker å bestemme hva han ville betale - er en kollega av mannen (så mannen dro til dem for å levere kaka, og de betalte uten at vi hadde nevnt hva vi syns var passende pris). Og han mente at 600kr var passende pris (hadde nok aldri bedt om så mye selv, men ser rundt at det er en ganske vanlig pris).

Nå har jeg bestilling på ei dåpskake, hun som har bestilt er datteren til en venninne av meg - og der sleit jeg virkelig med pris. Så jeg endte på 300. Det dekker utgiftene også får jeg litt for jobben - det syns mottaker at er for lite, så hun vil betale 500. Og er jo egentlig enig i at det er en bedre pris.

ORIGINAL: Lissyjane

Så flink du er *imponert*

ORIGINAL: Lissyjane

Så flink du er *imponert*

Back
Topp