Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: iselinn88
veldig imponerende[:)] hadde vært gøy å sett flere kaker[:D]
ORIGINAL: Tanntrollet09
Kjempefin[:D] Flink du er!
ORIGINAL: gullgutt09
Kjempefin :) hvor mye tar du for en sånn kake? Er hobbybaker selv og vet aldri hva jeg skal ta betalt [:'(]
ORIGINAL: AB
Kjempefin :) hvor mye tar du for en sånn kake? Er hobbybaker selv og vet aldri hva jeg skal ta betalt [:'(]
Tok 250 for denne.. vet ikke å jeg skal ta betalt jeg.. tørr liksom ikke be om så mye heller.. 250 dekka det kaKa koster å lage, men den tok jo 10 timer å lage[8D] Men det er jo hobby[:)]
Kaos: Det er Marshmellow fondant som jeg har farget selv med wilton kake farger[:)]
Mrs J : Hvis du tror det er godt nok så er jeg alltid klar for å bake[8D]
Jeg pleier også å ta ca det som det koster å lage den.. Men det er jo egentlig litt lite.. [:-] men jeg tør ikke si mer hehe.. Det er jo som sagt en hobby, men vi burde jo tene litt på det [:)]
[/quote. Huff.. Ja..tørr ikke si mer heller, men det tar jo litt tid å laga[:)]Kanskje vi må høre på merethe_80 .. ha litt tro på oss selv og ta det det er verd[8D] men jeg synes ikke det er så lett...(å vanskelig å vite å det er verd også)
ORIGINAL: Lissyjane
Så flink du er *imponert*