Min første babyjakke :-)

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Da er jeg ferdig med min første babyjakke :-) brukte 6 dager.. veldig fornøyd!

Noen andre som har strikket noe?

Vedlegg

• 1413222509078.jpg
    1413222509078.jpg
    75 KB · Visninger: 118
  • 1413222519640.jpg
    1413222519640.jpg
    61,4 KB · Visninger: 112
Åååå! Den var kjempefin. Kan jeg spør hvor du har kjøpt oppskriften? Nydelig farge:)

Åååå! Den var kjempefin. Kan jeg spør hvor du har kjøpt oppskriften? Nydelig farge:)

Den er i heftet babystrikk på pinde 3 av Lene Holme Samsøe.. selges der de selger sandnesgarn eller på nett.. :-)

Så fin :)

Takk! Fant den. Ser ut som det er mye fint i det heftet:) Mulig det nok må handles inn.

Ja, jeg kjøpte det fordi jeg vil strikke bella babyteppe, men velger ikke farge før jeg vet kjønn :-)

Så utrolig fin :)

Kjempefin! Jeg har ikke begynt å strikke til babyen enda, for jeg har så mange prosjekter på gang til storesøster og meg selv :) Men kommer snart til å starte på Bella-teppet - har garnet liggende klart!

Kjempefin! Jeg har ikke begynt å strikke til babyen enda, for jeg har så mange prosjekter på gang til storesøster og meg selv :) Men kommer snart til å starte på Bella-teppet - har garnet liggende klart!

Hvilken farge har du valgt?

Jeg er sykemeldt og har nok av tid.. og ingen barn fra før, og ting til meg selv blir i største laget.. første gang jeg har strikket noe annet enn sokker og skjerf :-)

Hvilken farge har du valgt?

Jeg er sykemeldt og har nok av tid.. og ingen barn fra før, og ting til meg selv blir i største laget.. første gang jeg har strikket noe annet enn sokker og skjerf :)
Jeg skal strikke det i hvitt, i Lille Lerke :)

Jeg skal strikke det i hvitt, i Lille Lerke :)

Det blir sikkert nydelig! Jeg så det i fargen Lyng, og ble helt forelsket.. så hvis det blir jente blir det nok det.. med gutt vet jeg ikke..

Det blir sikkert nydelig! Jeg så det i fargen Lyng, og ble helt forelsket.. så hvis det blir jente blir det nok det.. med gutt vet jeg ikke..
Jeg har også sett det i Lyng, og det var nydelig. Ser for meg at det blir fint i en litt støvet, dus blåfarge også.

Back
Topp