Min fødselshistorie :)

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Natt til 5 juli gikk vi å la oss for kvelder rundt halv 2 etter å ha kosa oss i familieselskap med latter, kaffe og kaker til sent på kveld.

Våkna opp klokken fire med intense smerter på høyresiden av magen. Prøvde å gå på do og tenkte det var mye press fra blæra for kjente det godt i ryggen også. Tok paracet, men ringte føden klokken fem for å høre med de om dette var normalt.

Kom inn på sjekk halv 6-kvart på 6 og der ble det kontantert at jeg hadde rier. Lite skjønte jeg, for det var ikke slik jeg mente rier skulle kjennes ut :p Hadde regelmessige rier med 3-4 minutters mellomrom, men smerter også utenom riene. De mistenkte dermed morkakeløsning, og ville forløse med hastekeisersnitt en halvtime senere.

Klokken 07.52 i uke 36+4, kom Linnea Jeanett til verden. Far fikk ta henne med til stell og jeg fikk treffe de en time senere etter litt kos ved operasjonsbordet :) Det ble konstantert morkakeløsning, så glad hun ble tatt når hun ble. Flott opplevelse av ks selv om det ble tatt i hui og hast :) Smertene er til tider ganske intense, men verd absolutt når en ser bort på vidunderet vårt :)

Gratulerer så mye ❤️
All smerte uansett naturlig eller ks er virkelig verdt det! En så kort del av livet vårt, mot verdens beste gave som vi har for "alltid" ❤️

Gratulerer så masse, skummelt med morkakeløsning.

Gratulerer:)
Så bra du sitter igjen med en god opplevelse til tross for hastesnitt♡

Tusen takk :) Vi koser oss virkelig med go'jenta vår. :)

Tror ikke jeg helt skjønte det med morkakeløsning der og da. gått opp for meg litt i etterkant hvor alvorlig det kunne blittm Og hvor sjeleglad jeg er for den telefonen til føden på morrakvisten :)

Snuppa hadde i tillegg snudd seg iløpet av natta fra sete til hodeleie også. Så var mye som skjedde den natta :)

3c864ed23679be9dfd3c7cb778b0b298

fdded139ae5f3f2048edf21e37c4bb67

Snuppa vår <3 ❤ :D

Gratulerer :)

Back
Topp