cris10na
Elsker forumet
Møtte opp ganske spente og litt nervøse igår på Riksen kl 09.00. Kl 11.30 tok jm vannet på meg og etterhvert kom riene. Dessverre så dabbet det helt av, så når klokken var ca.halv tre fikk jeg drypp. Da hadde jeg plutselig skikkelig intense rier med 2-3 minutter mellom hver rie. Vi bestemte oss for å skru ned dryppet etterhvert for å se om jeg fikk mine egne rier, men dessverre så stoppet det omtrent opp. Fikk sovet en stund og spist litt, så sa jeg ifra til jm at nå må jeg ha epidural, jeg hadde en 4 cm åpning på det tidspunktet vil jeg tro. Etter at epiduralen var tatt og dryppet skrudd opp merket jeg fint lite til riene som kom ganske hyppig, noe som var bare ganske deilig igrunn. Plutselig hadde jeg 8 cm åpning og en liten stund etterpå kjente jeg at nå må jeg presse, så da hadde det visst gått ganske fort. Kl 21.18 kom hun ut, kjempeliten, men helt perfekt! Synes igrunn at jeg hadde en veldig fin fødsel. Ja, det var vondt å bli tatt vannet på å det var litt kjedelig når riene dabbet av, men ellers var det en drømmefødsel