Sam
Forelsket i forumet
Tenkte dele min fødsel med dere som venter,for jeg hadde en veldig fin fødselsopplevelse
Våknet mand morning i halv firetiden og det var en våt flekk i sengen,ble litt usikker og lurte på om jeg hadde tisset på meg. gikk på badet og da rant det nedover begge bena. Gikk å la meg igjen og kort tid etter kjente jeg en sammentrekning og deretter en til. Ringte jordmor og hun ba meg komme meg av gårde med en gang! Vi heiv oss rundt og kom raskt til føden,riene ble mer tak i på veien. Kom inn i fem tiden,ti min mellom riene. De var kraftige,men jeg hadde full kontroll og pustet rolig gjennom de. Jordmor ville ikke sjekke åpning pga vannet var gått,men jeg visste og følte på kroppen at her gikk det unna. Bad om flyttes til føderommet og hun sa jeg kunne ta en dusj. men da vi kom inn dit sa jeg til mannen at jeg ville sjekkes NÅ! Jordmor ble overrasket over 7 cm og sa at hun ville ta vannet skikkelig for da ville jeg få babyen ut hvert øyeblikk!!! jippii
Fikk stå med prekestolen å presse og bruke tyngdekraften, kl 0756 stupte vår lille prinsesse ut i sakkosekken,4100 gr og utrolig velskapt! Drømmefødsel på tre timer!