Min "fødsel" historie

SisteMorell

morellimagen
Da var jeg klar for og fortelle dere om det som gikk galt natt til den 29 januar ☺

Hadde hatt ett par kynnere i løp av kvelden som gikk over til rier og rier som gikk til konstant smerte.
Legene kom løpende inn på rommet mitt på st olavs med ultralyd apperater og dem tok innvendig og utvendig :) dem var bekymret for at de gamle keisersnittene holdt på og revne derav smertene og dem kjørte meg i full hast på operasjon stuen full narkose og ut med lille han var 930gram 30 cm
Det viser seg at alt som kunne gå galt holdt på og skje på engang: akutt morkake løsning, blod i fostervann og rift i keisersnitt arr! Infeksjoner i morkaken osv ☺ ufattelig glad jeg var på sykehuset og ikke hjemme og takknemlig for kjappe leger

Min lille fighter heter Storm Elias og har det kjempebra etter forholdene ☺ lille knøtt fikk bli i magen til uke 25

Sterk historie. Godt du følte deg ivaretatt og at dere etter forholdene har det bra. Har du hatt flere keisersnitt tidligere? Jeg har hatt ett for fem år siden (uten komplikasjoner) og skal ha planlagt KS i mai. Kjenner jeg brått ble litt nervøs. Lykke til med den lille prinsen. Flott navn!

Sterk lesing..... lykke til framover til dere begge :)

Så flott at han har det bra :-) veldig bra du var på sykehuset, og ikke hjemme. Da kunne det fort endt annerledes. Han er så nydelig, kos deg masse som mamma for lillegutt :-)

Sterk lesning ja...
Godt at det gikk så bra tross alt, og at du var på et trygt sted når det først skulle skje slike ting.
Håper alt er forholdsvis bra med dere! :-)
Må vel være på sykehuset en god stund framover dere nå?

Håper alt er bra med dere<3
Du har et veldig passende navn til fighteren din da, han kom jo med Storm<3
Lykke til:)

For en utrolig skummel opplevelse, utrolig bra at dere var på sykehuset! Håper alt går bra med lille gutten din, kjempe fint navn han har fått :-)

Så bra det har gått bra med dere!!!
Sterk historie, og litt sprøtt å tenke på at lille Storm Elias har kommet ut i den store verden allerede <3

Masse lykke til!

Klem :-)

Sterk historie. Godt du følte deg ivaretatt og at dere etter forholdene har det bra. Har du hatt flere keisersnitt tidligere? Jeg har hatt ett for fem år siden (uten komplikasjoner) og skal ha planlagt KS i mai. Kjenner jeg brått ble litt nervøs. Lykke til med den lille prinsen. Flott navn!

Dette var mitt 4 keisersnitt ☺

Sterk lesning ja...
Godt at det gikk så bra tross alt, og at du var på et trygt sted når det først skulle skje slike ting.
Håper alt er forholdsvis bra med dere! :-)
Må vel være på sykehuset en god stund framover dere nå?

Blir til nærmere mai på sykehus ☺

Sterk historie, og sterk mor som deler! Lykke til og nyt tiden med prinsen. Godt å høre at dere var i trygge hender når det skjedde, og at de tar godt vare på dere. Alle mine tanker går til dere :Heartblue:Heartred

så bra du allerede var på sykehuset:) og perfekt navn for den lille krigeren:)

Du var virkelig på riktig plass til riktig tid <3 gratulerer så mye med en sønn :-) ønsker deg og dine all lykke! :love7

Oi, så bra at dere var på sykehuset! Håper alt går som det skal fra nå av, det var en nydelig liten gutt <3

Gratulerer så mye med lillegutt! Ønsker dere lykke til fremover! :)

Litt av en historie, så bra at alt gikk fint til slutt:) gratulerer med den lille!:)

Blir til nærmere mai på sykehus ☺
Godt at dere blir tatt vare på, og fulgt opp da! :-)
Men kan tenke meg at det sikkert vil føles lenge for deg. Bytter du og pappaen på å være der, eller får dere kanskje ikke rom der så lenge?
Må være slitsomt om man må kjøre mellom hjem og sykehus. Men hva gjør man ikke for de små? :-)
Lykke til videre. Håper hver dag blir en dag med framgang for dere! :-)

Godt at dere blir tatt vare på, og fulgt opp da! :-)
Men kan tenke meg at det sikkert vil føles lenge for deg. Bytter du og pappaen på å være der, eller får dere kanskje ikke rom der så lenge?
Må være slitsomt om man må kjøre mellom hjem og sykehus. Men hva gjør man ikke for de små? :-)
Lykke til videre. Håper hver dag blir en dag med framgang for dere! :-)

Vi er innlagt i Trondheim og bor i Bergen så hadde blitt en lang flytur men skal hjem i løp av uken til mine 3 andre barn og da blir pappaen her ☺

Back
Topp