Min elskede mann

Mai gull

Forelsket i forumet
Jeg er så lykkelig, min mann er så snill og greit. Nå står han og lager biff med fløte poteter, brokkoli, sopp og pepper saus. Åååå så heldig jeg er.[:)]

Åh så heldi du er!!! Jeg er aleine hjemme jeg, han har dratt på fest... Kanskje han kommer hjem i natt eller kanskje ikke.... Spørs når han vil hjem...

ååå..den er litt kjip. Min var ute sist helg og kom KANON hjem. hehe. Men han mente at det var siste gangen før vår prinsesse kommer til verden.[:D]

Har enda en gang fått bekreftet at jeg har fått den beste mannen som finnes på jord[:D]

Han var og kjøpte lørdagsgodt til oss mens jeg la lillegutt til å sove, og så så vi "Bridges of Madison County" eller no sånn etterpå[;)][:D]  Spist is og kosa oss med markjordbærcider (non alc) [:D][:D][:D]

Hørtes godt ut!
Mannen min skulle egentlig på fest, men ombestemte seg plutselig og ble hjemme! [:)] Kosa oss med film og god mat istedet[;)]

så koselig jenter[:D]
Har selv hatt en super kveld, med besøk av et vennepar, og en fantastisk kjæreste som har rydda leiligheten[:)]
Er blitt syk, så når vennene våre dro, så fant han nattøy, paracet, camferdrops og vann til meg[:D]
Han får meg virkelig til å føle meg verdsatt...

Å så heldig du er ! Det hørtes veldig godt ut ! Men så har han da sikkert en veldig snill kone også [;)]

så kjekkt å høre om alle de snille mennene.[:D]Vi er jammen heldige[:D]

Back
Topp