Min drømmedagbok <3

Fått sin egen Emily

Gift med forumet
 

Det er utrolig hvilken innvirkning psyken vår har på kroppen.
Her sitter jeg skuffa og nedfor fordi i følge meg selv så har jeg vært gravid i to uker,
mens testen i dag fortalte meg noe annet.

Vi er unge, både jeg og samboeren og det er ingen hast. Dette var var første forsøk og det er
jo mye som skal klaffe.

Enda så sitter jeg med en trist følelse.

Har hatt to uker med trøtthet, kvalme, halsbrann, forstoppelse og treg mage, kløe i underlivet, mensmurring og stikkinger i siden.

Føler meg dum her jeg sitter, har alt vært innbilning? 


Jeg tok en test på torsdag 23.juli og en lørdag 25.juli og den siste i dag
(for det er i dag jeg skal ha mensen) tirsdag 28.juli.
Alle tre har vært negative.

Sendte kjæresten bildet av testen og han skrev tilbake :

Det gjør ingenting jenta mi, da prøver vi igjen. Vi skal nok få det til.
Elsker deg uten begrensninger. Kyss


Det hjalp litt på humøret. Da er det bare å se frem til ett nytt forsøk og ha positive tanker.

Bare en uke igjen til jeg begynner på jobb igjen, er så heldig at jeg endelig skal få jobbe
på småbarns avdelingen dette året også, så da får jeg kose meg med de barna så lenge.

Etter fire år med å jobbe med barn i alle aldre (1-16)  så gleder jeg så utrolig til å få min egen [:D]



                                                                        
 
 
TR kom aldri i går og ikke i dag heller, så hvis den ikke kommer i morgen tester jeg muligens på nytt.

Hadde det ikke vært for den intense kvalmen jeg aldri har opplevd maken til og ikke minst magen som er så hard, så hadde jeg trodd det bare var innbilning.

Jeg har alltid hatt god fordøyelse, men nå har jeg ikke vært på do på 3 dager (enda dietten består av all slags yoghurter og fiberrik mat). Det får en jo ikke til å føle seg noe bedre, men mere tung og slapp.

Har en test liggende, så da får jeg se i morgen. Er ikke sikkert syklusen min er helt som den skal heller.
 
 
Fortsatt ingen TR... I morgen er det jobb igjen, så da får jeg i allefall ikke så mye tid til å tenke på det.
Om den ikke skulle dukke opp tester jeg igjen på onsdag...

Tenk om det er noen der inne ... hmmmm

Jaja, får bare vente å se.
 
 
I dag kom TR *sukk*


Så kan like så godt skrive opp mine to sykluser som jeg da har oversikt over her.

Syklus 1 : (grusomme 36 dager [&o])

Prøveperiode nummer 1

28.Juni : Spotting
29.Juni: TR
30.Juni: TR
01.Juli:TR
02.Juli:TR
03.Juli: TR
04.Juli : Endelig ferdig
05.Juli
06.Juli
07.Juli
08.Juli
09.Juli
10.Juli
11.Juli
12.Juli LØNNING! :D
13.Juli
14.Juli
15.Juli
16.Juli
17.Juli
18.Juli
19.Juli
20.Juli
21.Juli
22.Juli -  Kjøpe tester [:D]
23.Juli
24.Juli
25.Juli
26.Juli - Test, negativ [>:]
27.Juli
28.Juli
29.Juli
30.Juli - Test, negativ [>:]
31.Juli
01.August
02.August - Test, negativ [>:]

Prøveperiode nummer 2

03.August - Spotting (og her kommer tante rød, så teit..)
04.August - TR
05.August - TR
06.August - TR - Fikk egg.løsningstester og gravi.tester i posten! [:)]
07.August - TR (første dag på Dong Quai - 4 kapsler) spennende!
08.August - TR (lysbrun utflod) (Dong Quai  - 4 kapsler) Hurra for å kunne ha sex igjen! [:D] 
09.August - (Dong Quai - 4 kapsler) + folat (hmm, blodig/brunt utflod o.O)
10.August - (Dong Quai - 4 kaplser) + folat -  Samboern har ferie og er full av energi [;)]
11.August - (Dong Quai - 4 kaplser) + folat - Hopepine deluX! bah!
12.August - (Dong Quai - 4 kapsler) + folat - Lyspunkt, lønning! [:)]
13.August - (Dong quai - 4 kaplser) + folat - Noen får i allefall barn, fiskene våre [;)]
14.August - (Dong Quai - 4 kaplser) + folat - En uke på DQ! (planleggingsdag på jobb)
15.August - (Dong Quai - 4 kaplser) + folat - Endelig helg igjen! Sitte barnevakt for nevøen vår i kveld og i natt [:D]
16.August - (Dong Quai - 4 kaplser) + folat - "melkete" utflod  neg.EL test
17.August - (Dong Quai - 4 kapsler) + folat - Føler meg highly seksuell i dag  neg.EL test
18.august - (Dong quai - 4 kapsler) + folat - geleklump i utflloden[8|] Vi humper!  neg.EL test
19.august - (Dong quai - 4 kaplser) + folat - syk, feber, hjemme. Positiv EL test? [:)] 
20.August - (Dong quai - 2 kaplser) + folat - fortsatt syk. 100 % Positiv EL test + slim!! [:D][:D] 
21.August - Skal på Latter og se stand-up,100 % Positiv EL test i dag også!! [:D][:D] masse ELslim
22.August-  Folat - Endelig lørdag!! Åh, så godt [:)] 
23.August - Folat - Sol,lang frokost, ut å spise på dolly og så kino i dag  EL slim i dag også? [&:] hm
24.August - Folat - Ny uke, nye muligheter! [:)] En god del utflod og stikkinger i eggstokkene [8|]
25.August - Folat-  Fortsatt mye utflod, tykk og hvit. Vi satser på at det er et godt tegn.
26.August-  Folat - Fooortsatt mye tykk og hvit utflod. Min kjære lager middag til meg [:)]
27.August - Folat - Litt mindre utflod, men tykk og hvit. Kjempeslitsom dag på jobben
28.August - Folat - Endelig helg!! [:D][:D] Sliten, sliten, sliten. Vondt i korsryggen.
29.August-  Folat - Lage verdens beste sjokoladekake
30.August - Folat - Fire dager før IKM. Ikke testet [;)] treg mage [&:] aue. Mye utflod fortsatt. Høy temp.
31.August - Folat - Legetime, betennelse i skulderen [:(] Sykmelding. Litt hjertebank [8|]

01.September - Folat - Mensmurringer,luft,hard mage.Au. Tok en billigtest, stav.Usikker, skimter noe [&:]
02.September - Folat - Kjedelig å gå hjemme. Varm,trøtt,vondt i skuldern. mensmurringer.sulten. Neg.t
03.September - Folat - Testing? [:D] negativ test [&o]
04.September - Folat - Tror TR skal komme, Forhåpentligvis ikke. Negativ test [&o]
05.September - Folat - Håper TR kommer, siden jeg mest sannsynlig ikke er gravid! [>:]
07.September - Folat -
08.September - Folat - Ny uke, nye muligheter
 
Så leit at tanta kom[:@]

Krysser fingrene for at tanta ikke dukker opp neste måned
 
Takk for det

Det håper virkelig  jeg også
 
 

Da er jeg bare glad TR snart er ferdig og siden jeg alltid har hatt tro på alternativ medisin så
er jeg positiv til å forsøke Dong Quai!

Har kjøpt 7 eggeløsningstester og har nå faktisk hele 7 graviditetstester liggende,
(de var jo så billige [;)]) så gleder jeg mest masse til prøveperiode nummer 2,
(og ikke minst all sengekosen,hehe )

Så da har jeg god spirit og skal prøve å ikke tenke for mye på det hele, men kose meg med
alle de små barna på jobben i ukene fremover, og drømme om et mirakel [:)]

Hurra for positive tanker!
 
 

Nå er det snart en uke siden TR ble borte, så nå begynner tankene sakte men sikkert å skli over på baby-making igjen [;)]

Tar i hvertfall DQ og folat og håper at urtene skal gjøre susen for systemet der nede [:)]

Gleder meg til å teste etter EL og se om jeg kan finne den...

Ellers så er det sol og varmt i dag og fiskene i akvariumet har fått bebiser [:D]
 
 

Sweet!


åh, jeg gleder meg så fælt til neste uke, det blir så spennede!

Håper alt ordner seg for både deg og meg, snuppa! [:D]
 
 
Måtte selvfølgelig prøve en EL test i dag (jeg er håpløs) sånn i tilfelle syklusen min var litt lengre enn normalt forrige gang så kunne den jo være kortere nå... hehe

Men den var negativ, super svak strek bare.

Så da tenker jeg at jeg tester igjen på onsdag og håper på en litt sterkere strek da

Tar fortsatt DQ pillene mine og samboeren sier han er innstillt på halvannen uke med mye sex [;)]

Er fornøyd bare jeg finner EL egentlig jeg sånn at jeg går testingen neste månede meg godt mot!
 
 
Røykeslutt og DQ, dette må vel gjøre susen vel [:D]

Om det blir mai barn blir jeg så glad, da blir det en ekstra bursdag gave på meg i år 


uuuh, og en mye bedre EL test enn i går... Yes!
 
 

I dag kom Clearblue digital EL-testene i posten [:)]

Da skal jeg prøve å ikke drikke mye de neste 3 timene og ta en test!
Lurer på om jeg fortsatt har eggeløsning alltså [8|]

Er kvalm og har halsbrann, pluss murringer ved høyre eggestokk og litt vondt i lysken.
Men ikke noe EL slim. Ingenting. Nesten tørr der nede [8|] Det er vel ikke normalt?

hmm.

Blir spennende å se på testen i ettermiddag da [:)]


Oppdatering : Og testen ble positiv, akkurat som jeg forventa og akkurat sånn som jeg føler meg!

Kose litt i kveld også da ?? [:)]

Tre dager på rad, pwheew. Håper den er negativ i morgen da egentlig, så vi får en liten pause [8D]
 
ORIGINAL: krystall

Lykke til, håper spiren sitter denne pp[:D]
El slim kan komme både før, under og etter el (om jeg husker riktig) så det er fut mulig at du har el nå selv om det ikke er noe slim..


Tusen takk, I need all the luck I can get [:D]

aah, det visste jeg faktisk ikke. Takk for opplysningen, jeg blir klokere på dette forumet for hver
dag som går [:)]
 
ORIGINAL: krystall

ORIGINAL: Ønsker sin egen

ORIGINAL: krystall

Lykke til, håper spiren sitter denne pp[:D]
El slim kan komme både før, under og etter el (om jeg husker riktig) så det er fut mulig at du har el nå selv om det ikke er noe slim..


Tusen takk, I need all the luck I can get [:D]

aah, det visste jeg faktisk ikke. Takk for opplysningen, jeg blir klokere på dette forumet for hver
dag som går [:)]


Ja, derfor "før svangerskapet" er så bra, lærer alltid noe nytt..
Det er en stund siden jeg var innpå her nå da, så er ikke alt jeg husker da[8D]
Dere har ikke prøvd så veldig lenge eller?


Nei, er bare på 2 pp vi [:)]
Men du vet, like gira og ivrig for det, seeeelv om man vet at det kan ta tid [8D]
 
 
Kjempe fin kveld på stand up.

MASSE typiske EL smerter, men litt mer intense enn vanlig.

SUPER kvalm [:'(] 

Renner EL slim ut av meg da [&:] Litt creepy, men litt fint å vite og at ting skjer, på en måte

Helt utslitt jeg nå. En quicky før jeg sovner nå, så skal jeg være helt fornøyd med denne PP


Natta   
 
Da er den uke siden EL og tankene kretser rundt testing minst fire ganger om dagen.
Uff, det er jo umulig å ikke tenke på det.

Føler meg ikke gravid da, ikke noe uvanlig unntatt stikkinger i eggstokkene og mye utflod.
Ellers helt fin form. Er litt redd for at egget ikke fester seg nettopp pga mye stress jeg
har hatt på jobben denne uka.

Uff.

Er bare å vente å se.
 
 
Begynner å nærme seg nå... Føler meg lite plaget med symptomer, så har ikke noen sånn kjempefeeling.

Men er et par merkelige ting da

x Utflod. Hvit og tykk, og i mengder. Helt fra dagen etter EL og i skrivende øyeblikk
x Høy tempratur. Har vært så varm i huden hele uka, ikke feber, bare varmere enn vanlig.
x Litt mensmurringer forrige uke og litt stikkinger i eggstokkene (men ikke mye ubehag)
x Tydligere blodårer på brystene de siste tre dagene, ikke ømme bryster, bare litt hardere - såre brystvorter
x Treg og hard mage siden i går + luft i magen siste uken *prompeguri*

Ellers fin form... Så det er bare å vente, blir ikke dødlig skuffet denne gangen om det
ikke har gått tror jeg.

edit:

x litt hjertbank annahver time
x tisser litt oftere
x pms kviser
 
 
senebetennelse i skulderen [:(][:(]  sykmeldt i EN UKE [&o]

kjeeedelig. Alt for mye tid til overs til å tenke på testing da.

samma. føler meg ikke gravid
 
Klarte ikke beherske meg... tok en billigstav test.

Ved første blikk etter et par minutter så jeg ingenting...
Så gikk jeg på badet etter tyve minutter og jeg syntes at jeg skimter en strek [8|]

håper det ikke bare er jeg som holder på å miste vettet.
men at den faktisk er der.


Aldri skimtet en strek før.. hm.

Teste igjen på torsdag da... uh. Litt spennende [:)]
 
Back
Topp