Min datter =)

clazica

Betatt av forumet
Får legge ut et lite skrytebilde av min vesle datter på 3 år =) Jeg sa til henne: Såååå flink du er til å ta spagaten. Så fikk jeg til svar: NEI, jeg spejjej veien foj deje... :p

Vedlegg

• Lina i spagaten.jpg
    Lina i spagaten.jpg
    110,2 KB · Visninger: 111
Så hærlig :)

Herlig jente :) kjenner deg igjen fra julijentene :)

♡Jente 2011
♡April 2015

Er ikke så veldig aktiv der, så ikke sikkert du husker meg :P men datteren min heter Emilie og ble født i juni. Hadde kallenavnet Plommus her på bv før, hva jeg heter på facebook vil jeg ikke røpe helt enda :P:)

♡Jente 2011
♡April 2015

Er ikke så veldig aktiv der, så ikke sikkert du husker meg :P men datteren min heter Emilie og ble født i juni. Hadde kallenavnet Plommus her på bv før, hva jeg heter på facebook vil jeg ikke røpe helt enda :P:)

♡Jente 2011
♡April 2015

Hehe. Den er grei :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så skjønn hun er! Herlige krøller :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Så skjønn!!;) og for et nydelig hår!!!

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Rart at vi er såpass mange fra samme gruppe som sist :) du har jo ikke sagt noe om graviditeten på face heller clazica:) vet navnet ditt, men vil kanskje være anonym? :) du har ei nydelig jente :D

Rart at vi er såpass mange fra samme gruppe som sist :) du har jo ikke sagt noe om graviditeten på face heller clazica:) vet navnet ditt, men vil kanskje være anonym? :) du har ei nydelig jente :D

Ohh, nå ble jeg nysgjerrig :-p Jeg har sagt det på nye julijentene på facebook, men ikke på min egen enda :-)

Ohh, nå ble jeg nysgjerrig :-p Jeg har sagt det på nye julijentene på facebook, men ikke på min egen enda :-)

Nå ble jeg nysgjerrig på deres vegne:D

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ahaaa. I see :-)

Back
Topp