Min datter har gått glipp av alt denne desember...

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Min datter har vært syk den siste uken, og på slutten av uken ble også hennes brødre syke for av en med omgangssjuke.

Hun har dermed gått glipp av følgende:
- Klassen sin juleavslutning
- Klassen til storebror sin juleavslutning
- Dagen med juleverksted på skolen hun hadde gledet seg veldig til
- Klassen skulle gå Lucia for de andre, og hun hadde fått ny kjole, men måtte være hjemme
- Hun har bursdag på søndag, men bursdagsselskapet er utsatt til januar, hun blir 7 år (hjelpes hvor tiden har gått)

Hun er lei seg :(
Torsdag er siste skoledag, de slutter kl 11 og jeg har tatt med fri fra jobb for å komme i mål til julen..

Nå sitter jeg og tenker, lille skjønne jentungen min.
Hva så om jeg ikke får bakt den siste kakesorten, den kan kjøpes, hva så om jeg ikke får laget roastbiff, det kan kjøpes.
En barndom kan ikke tas tilbake.

I spikersuppa ved Nationaltheatret i Oslo er det julemarked og skøytebane.
Vurdere å ikke si noe til henne, men hente henne på skolen torsdag kl 11.
Gå opp til toget og ta det til Nationaltheatret, ser på julemarkedet, handle litt, ta en kakao eller flere, gå på skøyte...
Bare hun og meg, en liten overraskelse.

Høres det ut som en god idé?
Det vil ikke gi tilbake det hun ikke fikk være med på, men det vil gi henne et "plaster på såret"
 
Jeg synes det høres ut som en strålende ide!

Det er trist å gå glipp av sånne ting. Det hjelper liksom ikke at det er desember neste år, når noe av dette bare skjer i år.

Har en her også som går glipp av ting siden han har en svær gips, det verste her er at han ikke får lekt i snøen som kom akkurat når han brakk håndleddet.. Sånn vil det være en mnd til...

God bedring til alle syke!
 
Høres veldig bra ut!

Jeg har prioritert vekk ting for å få tid til ungene og denne julen, jeg skal jobbe julaften og nesten alle dagene frem til 1 nyttårsdag, så her er adventstiden satt av til ungene, så får alt annet vente litt, skal ikke feire jul hjenme uansett! :)
 
Det er en super idé :Heartred uff, får så vondt av henne, stakkar :(
 
Det hørtes ut som en kjempe god ide. Mine har vært syke hele des. De er heldige som er små og ikke skjønner hva de har gått glipp av, synes veldig synd på din som hadde gledet seg masse. Julemarked med mamma vil nok være mye mer verdt enn den siste kakesorten.
 
Det er ikke krise altså, at hun gikk glipp av det du nevner her. Det er tøft, men unger må lære seg at sånn er livet. Livet består også mye av skuffelser og ting man ikke har kontroll på.

At du henter henne 11 er hyggelig, men barndommen er faktisk ikke fortapt bare fordi hun var litt sjuk i desember. Og du bør være forsiktig med å legge for mye vekt på akkurat dét.
 
Høres ut som en fantastisk idé! Ser for meg at hun vil bli kjempe glad for denne fine overraskelsen :Heartred Veldig leit at hun gikk glipp av alt dette, men overraskelsen din vil bli et fint plaster på såret :happy:
 
Høres helt fantastisk ut!! Fikk klump i halsen av å lese om d, så vil anta hun vil kose seg <3

Det ble jo mange skuffelser for henne, godt d går ann å overraske i hverdagen med slike ting :)
 
Så koselig og veldig god ide❤️ Hva med å ha et lite juleverksted hjemme..? Min er 6 år og elsker å male på sånne gips figurer med lys som de har på Biltema nå. Og male julekuler, høre på julemusikk og drikke julebrus...
 
Du det høres veldig koselig ut. Har du anlednikg til å invitere et par venninner på feks pepperkskebaking? Det gjorde vi I fjor med barna tilnto venninner. Det ble så koselig og da fikk hun noe sosialt også.

Veldig fint av deg å tenke på henne slik. Jeg er helt enig, barndom kan ikke kjøpes tilbake.
 
Min datter har vært syk den siste uken, og på slutten av uken ble også hennes brødre syke for av en med omgangssjuke.

Hun har dermed gått glipp av følgende:
- Klassen sin juleavslutning
- Klassen til storebror sin juleavslutning
- Dagen med juleverksted på skolen hun hadde gledet seg veldig til
- Klassen skulle gå Lucia for de andre, og hun hadde fått ny kjole, men måtte være hjemme
- Hun har bursdag på søndag, men bursdagsselskapet er utsatt til januar, hun blir 7 år (hjelpes hvor tiden har gått)

Hun er lei seg :(
Torsdag er siste skoledag, de slutter kl 11 og jeg har tatt med fri fra jobb for å komme i mål til julen..

Nå sitter jeg og tenker, lille skjønne jentungen min.
Hva så om jeg ikke får bakt den siste kakesorten, den kan kjøpes, hva så om jeg ikke får laget roastbiff, det kan kjøpes.
En barndom kan ikke tas tilbake.
I spikersuppa ved Nationaltheatret i Oslo er det julemarked og skøytebane.
Vurdere å ikke si noe til henne, men hente henne på skolen torsdag kl 11.
Gå opp til toget og ta det til Nationaltheatret, ser på julemarkedet, handle litt, ta en kakao eller flere, gå på skøyte...
Bare hun og meg, en liten overraskelse.

Høres det ut som en god idé?
Det vil ikke gi tilbake det hun ikke fikk være med på, men det vil gi henne et "plaster på såret"
Det høres helt fantastisk ut spør du meg! Julemagi på sitt beste
 
Høres ut som en koselig overraskelse!!

Sykdom kommer typisk når det passer aller dårligst ☺️
 
Back
Topp