maric
Gift med forumet
hei:)
jeg er ei jente på 23 år fra sørlandet, og er samboer med verdens herligste mann:) jeg sluttet på p-pillen idag :) :) etter mange års bruk, så gleder meg til tiden framover. vi har snakket om det i snart ett år, å nå føler vi oss klare for ett nytt familie medlem:)
vi vil prøve å ikke stresse med det, men det er jo lettere sagt enn gjort..! jeg tenker jo på det dag og natt, så er jo fint å kunne ha ett forum å være på hvor det er mange i samme situasjon.
vet ikke åssen syklus jeg har enda, men finner nok fort ut av det:)

jeg er ei jente på 23 år fra sørlandet, og er samboer med verdens herligste mann:) jeg sluttet på p-pillen idag :) :) etter mange års bruk, så gleder meg til tiden framover. vi har snakket om det i snart ett år, å nå føler vi oss klare for ett nytt familie medlem:)
vi vil prøve å ikke stresse med det, men det er jo lettere sagt enn gjort..! jeg tenker jo på det dag og natt, så er jo fint å kunne ha ett forum å være på hvor det er mange i samme situasjon.
vet ikke åssen syklus jeg har enda, men finner nok fort ut av det:)

for at det klaffer denne pp [:)]