min dagbok:)

maric

Gift med forumet
hei:)

jeg er ei jente på 23 år fra sørlandet, og er samboer med verdens herligste mann:) jeg sluttet på p-pillen idag :) :) etter mange års bruk, så gleder meg til tiden framover. vi har snakket om det i snart ett år, å nå føler vi oss klare for ett nytt familie medlem:)

vi vil prøve å ikke stresse med det, men det er jo lettere sagt enn gjort..! jeg tenker jo på det dag og natt, så er jo fint å kunne ha ett forum å være på hvor det er mange i samme situasjon.

vet ikke åssen syklus jeg har enda, men finner nok fort ut av det:)

idag har jeg hatt fri fra jobb, utrolig deilig med en lang helg av og til[:)] så idag har jeg å sambo vært å sett på ny bil til meg, så fant en jeg likte [:)] så da er det bare å ringe banken i mårra å håpe på att det går i orden!!
nevøen min ble 2 år idag da, så vi måtte jo dit en tur å feire han[:)]
å nå når vi kom hjem så kom Baileys hjem[:D] det er den ene katten vår, han har vært på vift i en uke nå. så begynte å bli litt nervøs..!

jippi:) da har jeg fått meg "ny" bil:)

noen her som vet om noen sider med strikke oppskrifter..? noe som ikke er for avansert? har lyst til å lære meg noe nytt:)

syns dagene går sent nå..! trodde ikke jeg kom til å tenke så mye på det å bli gravid nå i begynnelsen, men der tok jeg feil gitt..! vet jo ikke åssen syklus jeg har ennå, så hvis jeg får mensen snart så finner jeg hvertfall ut av det:) litt greit å vite sånn ca når el er.. men håper jo nå innerst inne att mensen ikke kommer..! men hvem av oss her inne gjør ikke det.. hehe... er hvertfall ikke aleine om det!!
føler jeg kjenner så mange ting i kroppen som jeg ikke har kjent tidligere, stikking i nedre del av magen å en del slim++ .. men er nok bare kroppen som reagerer anderledes uten p-piller..

.......

fikk tr i går... passet dårlig.. sambo reiser på jobb i mårra (nordsjøen) så skulle gjerne hatt en kosestund før han reiste..![:)] men men, kan ikke styre sånne ting lengre..! ser ut som om han er på jobb når jeg får egg løsning også hvis jeg har skjønt det riktig[:(] 

min kjære kommer hjem i mårra[:D] [:D] så da kan vi kose oss til uka når jeg skal ha el[:)] så får krysse fingrene for att jeg får el på tiden da!! for han reiser på jobb igjen til fredag igjen, han skal hjem nå pga eksamen neste uke. så får håpe det funker, att en liten spire fester seg[:)]

Hei :) ønsker dere lykke til med prøvingen[:)]

tusen takk [:)]
lykke til hos dere også!![:)] 

huff.. sambo måtte stå en uke overtid[:(] så da kommer han ikke hjem før til mandag.. ikke gøy! men han var hjemme når jeg hadde el da[:)]
har en del "stikking" i nedre del av magen om dagene, venter på mensen. ,men skal ikke ha den før om ca 8 dager. håper den holder seg vekk da!!![:)] att stikkingen er en liten spire[:)][:)] men får ikke håpe for mye...

Hei Hei 
Er innom og sniker litt.
Ønsker dere lykke til med prøvingen. Får håp at det ikke tar så lang tid før nurket setter seg.

hei hei dere:)
takk for det:)
ønsker dere også lykke til med prøvingen, håper spirene sitter fort hos alle og att vi treffes på ett termin forum om ikke lenge:)

syns dagene frem til jeg kan teste går alt for seint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 dager igjen..
krysser fingrene for ett klart blått kryss [:)]

Back
Topp