Min dagbok :)

Litt lenge siden nå.. mye som har skjedd i det siste. Jobb, eksamenslesing og vannlekkasje[&:] Denne perioden er den første perioden jeg har testet etter EL, og det funket utrolig bra[:)] Vi kosa oss ekstra mye i den perioden og, men stresset har nok sin del av skylden for at det ikke funket denne gangen... Starter opp med nytt mot i neste prøveperiode [;)] Jeg har i følge BV eggløsning på min kjæres bursdag! ;)

Nå fikk jeg TR i dag, 1 dag før tiden faktisk. Det virker som om syklusene blir mer og mer stabile - hvilket er bra[:)]
Jeg er klar til ny innsats og håper spiren sitter til jul - DET hadde vært verdens beste julegave[:)]

Da har min fruktbare periode begynt :) typisk at dette er ei veldig travel uke både for meg og for mannen min [&:] meeen vi får presse inn så mye som mulig :)

Lykke til:)

Lykke til [:)]

Selvfølgelig har jeg fått influensa!! Akkurat nå når jeg har EL og alt[&:] årh....[:@] Får dope meg med Paracet og hoppe til køys allikevel tenker jeg! Har EL i morgen i følge BV, på mannen min sin bursdag. Han må jo få litt bursdagskos[:)]

hehe, ja det hadde jo vært kjempe [:D] Da blir det hvertfall enkelt å huske unnfangelsesdatoen [:D] Krysser fingrene og tærne[;)]

[:@] åååårh!!! jeg kjenner bare at jeg må få ut litt frusterasjon her - har ingen andre å snakke med akkurat nå så må bare få det ut her inne... Jeg overhørte nettopp daglig leder på jobben min (som forøvrig kun har jobbet her et par uker) baksnakket om meg til en annen ansatt!! ER DET MULIG???!!! Jeg vil ikke gå i detaljer om hva det gjaldt(plutselig er det noen som finner ut hvor/hvem det er). Det var hvertfall snakk om noe ganske negativt!! [:(] ÅRH jeg er så drittlei!! Det er så dårlig arbeidsmiljø på jobben min - jeg har så lyst å si opp, men det er ikke bare bare å få seg en ny jobb i disse tider....

få det ut [:D]

skikkelig kjipt å ha det sånn på jobb- særlig når det er sjefen selv som setter standarden [:@]
leser at du er student, så du slipper vel å jobbe der for alltid [:)]
Det var slik der jeg jobber, i fjor- men til sommeren som var sluttet de dårlige kollegaene og nå er det helt toppers! Man ønsker jo å ha best mulig arbeidsmiljø når man prøver!

Jeg som deg håper på en finfin julegave- så lykke til!

Jeg skal nok ikke jobbe det for alltid[:D] men det er greit å ha lengre arbeidsperioder på cv-en sin. Fremtidige arbeidsgivere setter pris på det[8D] Vi får se hvordan det går fremover...

Jeg håper du får det som du har som nr.1 på ønskelista di til jul[:)] Lykke til!

siden det blir fest i morgen, velger jeg å teste meg (bare for sikkerhetsskyld) selv om det er 4 dager til IKM. Er testen negativ, tar jeg litt alkohol, er den positiv trenger jeg vel ikke alkohol for å bli beruset [:D][:D]

...og jeg venter og venter på TR[&:] skal i følge mine beregninger få TR i dag, men det er jo et liiiite håp om at det har festet seg en liten spire i magen min. Begynte litt med menssmerter for et par dager siden, og de kommer og går hele tiden. Så lenge det ikke TR ikke har kommet så har jeg et lite håp om at det har klaffet denne perioden. [:)]

årh [&:] jeg begynner nesten å bli litt frustrert her.. nå er jeg 2 dager på overtid, skulle hatt TR på torsdag. Jeg har gått med mensmurringer siden mandag/tirsdag. Det verker i lyskene på begge sider av magen og ned beinene, og litt diffuse menssmerter som kommer og går. Jeg pleier nesten alltid kun ha menssmerter den dagen TR kommer, men det kommer jo ingen ting nå... hehe Jeg tørr ikke teste heller..er så redd for at den skal være negativ [:D] æææsj[:'(] kan vel også si at jeg er litt kvalm og oppblåst, men det hører jo til TR det og... blæææh!!

ORIGINAL: *EnSolstråle*

for at det har festet seg e spire hos deg [:)]

Tusen takk [:)] Det håper jeg og! Jeg er den evige pessimist, så jeg tror det ikke før jeg får se det[:D] men får ikke tak i test før på mandag, så kommer ikke til å teste før på tirsdag uansett - dersom ikke TR har komt før den tid da[&:]

Lykke til med prøvinga *EnSolstråle*! Håper du får en spire snart du og[;)]

oij.. det er en stund siden sist ser jeg... Er vel nesten på tide å begynne å skrive litt igjen kjenner jeg[:)]
Etter at jeg ble gravid og mistet spiren, mistet jeg og lysten til å skrive dagbok. Men nå har lysten kommet tilbake igjen!

Nå er EL rett rundt hjørnet (ventes på lørdag i følge bv). Jeg kjenner det stikker og sliter i livmoren og jeg føler meg generelt litt uvel om dagen... Vi har vært veldig flinke med sengekosen etter tanta dro. Nesten hver dag har det blitt, og noen dager flere ganger per dag Krysser alt utenom beina for at spiren sitter i denne prøveperioden[;)]

Februar

26.EL Pizzakveld med venner
27. EL jobb 15 - 23
28. EL jobb 7 - 15

Mars

1. EL
2. jobb 7 - 15
3. Skiferie på Hovden
4. Hovden
5. Hovden
6. Hovden
7. Hovden
8.
9. jobb 15 - 23
10.
11.
12.
13. IKM!! jobb
14. jobb
15.
16. jobb 15 - 23
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23. jobb 15 - 23
24.
25.
26.
27. jobb
28. jobb
29.
30.
31.

Blir ikke helt klok av denne EL testingen merker jeg. Siden jeg har vært bortreist helt frem til onsdag i denne uka, har jeg ikke fått testet etter EL før i går. Og jeg lurer jammen meg på om jeg har hatt EL mens jeg var bortreist, altså ca en uke før tiden (skal ha EL i morgen i følge BV). I går hadde jeg en nesten positiv test, mens i dag har den blitt svakere igjen[8D].. heldigvis ble det litt happy humping på turen vår... krysse fingrene

Hmm.. nå har jeg begynt å få mensmurringer også...jiiisess[&:] pleier aldri ha menssmerter under EL. Festesmerter mon tro?[8D]

Back
Topp